Barcelona gepasseerd ...... - Reisverslag uit Miami Platja, Spanje van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Barcelona gepasseerd ...... - Reisverslag uit Miami Platja, Spanje van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Barcelona gepasseerd ......

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

11 Mei 2011 | Spanje, Miami Platja

Hallo luitjes

Vanmorgen met enige tegenzin uit Sant Antoni de Calonge vertrokken en op weg naar Miami Platja, even voorbij Tarragona.

We hadden een zeer voorspoedige rit. Oók in Spanje hebben ze de beschikking over prachtige wegen.

Aangekomen op de camping Els Prats in Miami Platja, deed onze weemoed naar de vorige camping al ras verbleken. Oók hier troffen we een eersteklasse camping aan en nog wel direct aan de Middellandse Zee.

Onze plek ligt op 20 meter van het strand, wat wil een voormalige Scheveninger nog méér? Zie ook de geplaatste foto's.

De sanitaire voorzieningen zijn hier optimaal en zeeeeeeeer schoon.

Hoe kan Jan het nog beter treffen, met de naast de doorgang naar het strand, een gezellige strandtent + terras. 2x vallen + 3x opstaan en hij zit aan een koel biertje (San Miguel) met uitzicht op zee.
Wij denken het hier wel 2 dagen uit te houden.

Morgen gaan we lekker luieren op strand, want zo'n kans krijgen we vooralsnog niet meer.
Jammer dat m'n broer Kees hier niet in de strandtent werkt, anders hadden we na 2 dagen voor alle biertjes weer hooguit € 2,50 moeten afrekenen. Voor de ingewijden onder ons, is dit een bekende en beroemde anale uit de (Scheveningse) geschieidenis. Hahahaha

Maar Kees, we zullen toch aan je denken als we morgen weer een biertje gaan drinken.

Tot zover onze belevenissen van vandaag. Nog een fijne avond in Holland.

Groetjes van de Vinkies

• 11 Mei 2011 - 18:41

Carel En Wilma:

Hoi Vinkies

Weer een schitterende camping zeg, ik weet het nu zeker ,volgend jaar zit ik ook in het zuiden.

Mooie foto,s van die surfer ook, zal carel wel leuk vinden.

Nou geniet volop en drink met maten, hahahahahahahahahahahah

groetjes en liefs carel en wilma

• 11 Mei 2011 - 18:50

Netty:

Prachtige camping. Denk wel dat je in de zomer wel wat dicht op elkaar staat. Maar voor nu is het natuurlijk helemaal goed. Prachtige campings. Als wij die kant nog eens opgaan zal ik jullie site nog eens raadplegen voor de 5 sterren campings. Daar kan geen reisgids tegen op,. Goedgekeurd door de Vinkies :)

• 11 Mei 2011 - 19:53

Bengeltje Wilma:

wat ziet het er leuk uit zeg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,goddelijk zo aan het strand,,,,,,,,,,,,,,,,ik ben onderweg hahahaaa
    dikke kus en veel plezier

• 11 Mei 2011 - 20:06

Patrick:

Jullie trefffen het met zo'n mooie plek vlakbij het strand! Heerlijk, ik ben helemaal niet jaloers ;) Het zal moeilijk worden om deze plek weer te verlaten denk ik.
    Geniet er van!

• 11 Mei 2011 - 20:51

Sandra:

Dat ziet er heerlijk uit. Morgenochtend een frisse duik in plaats van de douche?

Liefs San

• 12 Mei 2011 - 01:59

Mary:

Hoi Jan en Riet

Het is nu 3 uur 50 ik kan niet slapen
    en zit jullie reis verslag te lezen,jullie zitten weer op een super plek
    kan niet anders zeggen.
    Fijn dat jullie zo genieten en erg leuk om de foto's te zien het is nu een beetje fris hier
    Kijk je uit voor de lijn Riet met al die biertjes Ha Ha

Groetjes en een knuffel van mij

• 12 Mei 2011 - 11:10

De Verstekeling:

Hoi Rita en Jan, weten jullie dat er een aardbeving is geweest in zuid-oost spanje,bij Murcia,maar daar hebben jullie niets van gemerkt denk ik, de foto's zijn prachtig, en lekker dicht bij het strand jullie komen poeppie bruin terug, geniet maar lekker. groetjes