Relaxen in en rondom Gastel ...... - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Relaxen in en rondom Gastel ...... - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Relaxen in en rondom Gastel ......

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

05 Juli 2011 | Nederland, Gastel

Goedenavond beste lezers,

Zoals jullie weten, verblijven wij momenteel op de ontzettend gezellige en leuke minicamping Gravenkasteel in Gastel (NBr). Een periode van heerlijk relaxen en dat komt óók uit.
Afgelopen zaterdag weer even gewinkeld in het leuke nabijgelegen dorpje Budel.

Zondag was het heerlijk weer en kwamen Raymond, Patrick en de 2 blondies Luna & Amber ons gezelschap houden. Zij hadden Riet d'r auto meegenomen. Toch makkelijk als de weersomstandigheden zouden omslaan (waar we uiteraard niet vanuit gaan).

En de weergoden blijven ons elke dag weer gunstige gezind. Gisteren hebben we o.a. Valkenswaard bezocht, daar gewinkeld en de lunch op een gezellig terras genuttigd.

Vandaag weer de fietsen van stal gehaald en een mooie en landelijke route van 45 km's gereden. De route leidde o.a. door Maarheeze, Heeze, Soerendonk en langs 2 kastelen (Cranendonck en Heeze.Voor jullie beeldvorming heb ik wat foto's geplaatst.

In Heeze weer heerlijk op een terras en in de buitenlucht gelunched.

Morgen is het de bedoeling dat we met de auto het Outlet-centrum in Maasmechelen bezoeken. Volgens Raymond is dit outletcentrum ECHT de moeite waard en met name voor Riet. Hihihihi

Tot zover in het kort onze bezigheden van de afgelopen dagen.

Groetjes van de Vinkies

• 05 Juli 2011 - 21:13

Ton En Elly:

Ha Jan en Riet,jullie vermaken je wel weer in ons mooie Nederlandje en dan ook nog eens prachtig weer.....wat wil je nog meer..haha
    Wij zijn ook weer terug van ons weekje vakantie Herkingen op Goeree Overflakkee....we hebben 4 prachtige fietstochten gemaakt en volgende week dinsdag gaan we weer 4dagen fietsen op Texel.
    Mijn dochter logeerd daar 14dagen met haar gezin en wij gaan haar een dagje opzoeken natuurlijk...wij logeren in een hotel!
    15augustus gaan we dan weer met de Heemskerkjes de fietsvierdaagse in Appelscha doen alweer voor de 3e keer!
    Wanneer komen jullie weer terug?
    Nog hele fijne dagen en lieve groetjes
    Ton en Elly

• 05 Juli 2011 - 21:36

San:

Ziet er mooi uit (ik heb ooit een huwelijk gehad in Kasteel Heeze). Mocht je in Maasmechelen nog leuke kinderkleertjes tegenkomen en de portemonnaie niet dicht kunnen houden (dit geldt dus m.n. voor mama....): Bente heeft maat 104 en Hidde 86/92.

Veel plezier en tot zaterdag.

liefs San

• 05 Juli 2011 - 22:16

Netty:

Is het de bedoeling dat de maten worden doorgegeven, dat kan wel maar niet en plein public.Zet hem op Riet!

• 06 Juli 2011 - 09:07

Wilma En Stephanie:

hoi vinkies,,,geniet nog mar ff lekker zo die laatste week hoor,,,,,,,,,,,,,,,,,,hopen dat het weer lekker blijft,,,,,,,,,,,,,,,,dikke kus

• 06 Juli 2011 - 13:40

Raymond:

En dat valt het toch tegen in Maasmechelen... hahaha. Mijn maten ken je... de merken die ik mooi vind: Dolce & Gabanna, Diesel, Polo Ralph Lauren, Gant en Gaastra. Verras me!

• 06 Juli 2011 - 14:16

Riet & Jan Vink Vink:

Beste Raymond

Je bent weer eens te te te te laat. Hahahahahaha

We zijn inmiddels weer terug op de camping. De merken die jij noemt zijn inderdaad in fraaie winkels voor handen. Maar ja, we wisten jouw maten niet meer.

Volgende keer beter. Beperk het dan a.s. vrijdag maar tot Ledub, daar slaag je mogelijk voor € 2,50 voor een overhempie.

• 06 Juli 2011 - 17:28

Carel En Wilma:

Hoi vriendjes

Ik lees weer dat het goed gaat met jullie, en dat is belangrijk nartuurlijk.
    Maar als we maten door gaan geven dan doe ik mee hoor.
    Een gezellige maat 44 is wel oke.
    En Jan jij zou verstand hebben van leuke mode voor de vrouw, nou leef jij je dan eens uit, ik zie het wel in Duitsland, hahahahahahahahhahahahaha

Groetjes en liefs van ons

• 08 Juli 2011 - 21:04

Raymond:

Je bent er nog een aantal dagen... dan kun je toch gewoon nog ff terug rijden?!