Terug op Nederlandse bodem .... - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Terug op Nederlandse bodem .... - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Terug op Nederlandse bodem ....

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

01 Juli 2011 | Nederland, Gastel

Beste "reisgenoten",

Na een voorspoedige rit vanuit Hotton (Ardenne)) naar Gastel (gem. Budel) van 160 km's, zijn we op de camping Gravenkasteel aangekomen. Luifel uitgedraaid, stoelen en tafels neergezet, zodat "chauffeur" Jan na 6.200 km's gedurende 13 dagen even rust kan nemen.

3 weken geleden zaten we nog in het zonovergoten Carvoeiro in zuid-Portugal en nu moeten we weer genoegen nemen met het Hollandse klimaat. Zonnige momenten afgewisseld door een regenbui.

Aan een lange maar erg fijne en gezellige camperreis is bijna een eind gekomen. We kijken met ontzettend veel genoegen terug op de afgelopen (bijna) 3 maanden. Het is te moeilijk om de meest mooie momenten te benoemen, want het zijn er vele geweest.
Zoals we wel al eerder schreven, waren de 2 weken in onze vakantiewoning met Raymond, Patrick, Sandra en onze kleindochter Bente onvergetelijk en heel plezierig. De Vink-clan bijna geheel kompleet.

De komende 13 dagen gaan we hier heerlijk fietsen en van het Brabantse leven genieten. Daarnaast hebben we vanaf a.s. zondag de beschikking over de auto van Riet. Dus kunnen ons blikveld in de grensstreek nog verder verruimen.
We hopen wel dat het Hollandse klimaat ons daar ruimschoots de gelegenheden toe geeft.

Zodra we weer iets interessant kunnen melden, dan "horen" jullie weer van ons.

Groetjes van de Vinkies, die toch na al die weken weer een goed gevoel hebben terug te zijn in ons eigen kikkerlandje.

• 01 Juli 2011 - 15:21

De Verstekeling:

Hallo Rita en Jan nog twee weken en dan is deze vakantie ook weer voor bij, op naar de volgende vakantie,voor je kan wennen aan je huis gaan jullie weer op vakantie, en dan is het bijna winter, maar jullie hebben dan ook wel weer een druk progarmma, en voor je het weet is het kerst,nog een fijne tijd in gastel,en mooi weer dan heb ik het ook groetjes.

• 01 Juli 2011 - 16:33

Patrick:

Hallo luitjes!

Welkom terug weer in Holland, met het weer dat daar natuurlijk bij hoort en het zo typisch Hollands maakt ;)
    Lees ik in het verhaal; ONZE vakantiewoning in Portugal? Kan ik daar bepaalde conclusies uit op maken? ;)

• 01 Juli 2011 - 17:17

Wilma En Stephanie:

Hoi vinkevriendjes, jeetje dat jullie alweer in nederland zitten, konden jullie noou niet een beetje franse warmte meenemen hahahaaa,,,,fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad maar ook erg fijn dat jullie reis voorsppoedig is voorlopen,,,,dikke kus uit de engel

• 01 Juli 2011 - 19:12

Carel En Wilma:

Hoi hoi

Fijn dat jullie weer terug zijn op vaderlandse bodem.
    Jan het mooie weer komt eraan voor jullie, volgende week gaat het helemaal goed komen.
    De opmerking van Patrick vind ik wel interessant, misschien ook wel een kamertje voor mij vrij, hahahahahahahhahahahaha
    Nog een fijne vakantie verder.

Groetjes en liefs van ons

• 03 Juli 2011 - 12:07

Netty:

Ja jan goed idee van Patrick, het wordt tijd dat jullie een leuke woning in jullie geliefde Portugal gaan kopen. Genoeg animo van vrienden en bekenden die willen huren. Dus Jan, vandaag niet zo mooi weer ga maar eens lekker rekenen, wanneer je break even bent:)
    We horen het wel als het zo ver is. Veel plezier in Brabant!

• 04 Juli 2011 - 07:33

Piet En Riet V. G.:

Hoi Riet en Jan,
    Onze vakantie zit erop. Eind mei vertrokken om te fietsen en te wandelen in Frankrijk. Gefietst langs de Maas tussen Givet en Mezières-Charleville. Daarna hebben we vanaf 4 juni tot 14 juni vanuit een prima camping in Candé-sur-Beuvron (19 km. vanaf Blois) al fietsend de Loire streek verkend. Ook we zijn verschillende keren in Cheverny geweest. Jullie foto riepen weer direct herinneringen op. Tegenover de kerk - bij de ingang van het kasteel: wijn proeven!!! Wij waren er 2 weken te vroeg want anders was er weer een verrassende ontmoeting mogelijk geweest. Na een aantal dagen (wandelen) in de Auvergne naar de Tarn, waar we weer samen met onze Belgische vakantievrienden 2 heerlijke weken hebben doorgebracht. Groeten en tot ziens.