Portugal bereikt ....... - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Portugal bereikt ....... - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Portugal bereikt .......

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

21 Mei 2011 | Portugal, Lissabon

Hallo "reisgenoten",

Gisteren bereikten we na een lange rit van 300 km's de Portugese grens. Tijdens de rit passeerden we steden als Cordóba en Sevilla.

We moesten nog 70 km's rijden alvorens we de camping in Quarteira bereikten. De vóórlaatste stop voordat we ons einddoel Carvoeiro bereiken.

Het is een grote Orbitur-camping, maar dat merk je in het geheel niet. Naar verwachting blijven we hier 4 dagen en gaan we ook nog 4 dagen naar een (voor ons bekende) camping Canelas in Armencao de Pera. In 2008 vertoefden we al 12 dagen op deze camping.

Vanmorgen zijn we fietsend Quarteira gaan verkennen. Om een indruk van deze badplaats te krijgen, kunnen jullie de foto's bekijken.

Die bevestigen tevens welk een schitterend weer hier is. Vannacht hebben we door de warmte wat minder goed geslapen, maar dat halen we wel weer in.

Jammer genoeg is het draadloos internet op deze camping dusdanig zwak (zelfs de aangekochte signaalversterker biedt geen soelaas), dat het alleen bij het restaurant is te
verkrijgen.

De kans is dus reëel, dat jullie de komende tijd weinig van ons zullen horen, want ook de vakantievilla (die we vanaf 28 mei betrekken) heeft geen (draadloos) internet.

Maar jullie mogen van ons aannemen, dat we nog fijne en zonnige weken in de Algarve tegemoet gaan, zeker als op 29 mei Raymond & Patrick ons komen vergezellen.

Groetjes vanuit een zonnige Algarve
de Vinkies

• 21 Mei 2011 - 15:10

Conny & Rob:

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

• 21 Mei 2011 - 20:39

Aad En Barbertje:

Blij, dat jullie heelhuids in de algarve zijn aangekomen na zoveel km"s
    En dan kan nu de vakantie echt beginnen en lekker gaan uitrustenen genieten.
    Denk wel een beetje aan de kilo's Jan, met dat goede leven van jullie.
    Mooie foto's en zonnige stranden veel plezier Vinkies, en groetjes uit een zonnig lisse.

• 21 Mei 2011 - 22:56

Patrick:

Zo Portugal is bereikt...Ook wij kijken uit om jullie weer in Portugal te zien! Proost op 2 fantastische weken!

• 22 Mei 2011 - 06:57

Sandra:

Ja hhor, het is zo ver! Jullie zijn er! Ik probeer vandaag even te skypen. Als dat niet lukt bel ik even.

liefs San

• 22 Mei 2011 - 13:04

Netty:

Ziet er ook nu weer heel mooi uit. Mijn verhaal eerder over Sevilla kan waar zijn, ik ben er nog niet geweest, ik bedoelde dus Valencia, en daar kun je heel mooi fietsen.
    Veel plezier de komende weken gezellig Rietje jij met al die mannen om je heen, wat wil een vrouw nog meer :)

• 22 Mei 2011 - 19:30

Raymond:

Yes... het 2e thuis is bereikt... geniet er met volle teugen van!

• 22 Mei 2011 - 20:12

Jaap En Bep:

Jan en Riet,
    Gefeliciteerd met het bereiken van portugal je heb steeds het mooie weer mee genomen en we hopen dat je met dit weer samen kunt genieten in portugal.
    Groetjes drunen

• 22 Mei 2011 - 20:32

De Verstekeling:

Hoi Rita en Jan, Portugal bereikt en nu nog meer genieten van zon en zee, lekker zwemmen in de zee, het water is daar lekker warm denk ik,veel plezier met Ray en Pat, tot het volgende verslag groetjes

• 23 Mei 2011 - 19:54

Carel En Wilma:

Hoi Jan en Rita

Wat heerlijk dat jullie er bijna zijn, het is nog een klein stukje naar de vila.
    Geniet ervan. Mooie foto,s Jan.

Veel plezier samen met Raymond en Patrick.

Groetjes en liefs Carel en Wilma

• 25 Mei 2011 - 13:24

Ella En Cor:

Hallo Jan en Rita
    Eindelijk eens een reactie uit Blokker, wat een geweldig weer hebben jullie toch.
    En die foto's prachtig ,jullie genieten er met volle teugen van, het is maar goed dat je alles op deze site zet ,want als je straks thuis bent weet je de helft niet meer.
    Voor ons duurt het niet zo lang meer dat we vertrekken, het komt steeds dichter bij.Jan en Rita veel plezier in Portugal ,wij blijven jullie volgen groetjes Cor en Ella