Aangekomen in Villafranca de Córdoba - Reisverslag uit Villafranca de Córdoba, Spanje van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Aangekomen in Villafranca de Córdoba - Reisverslag uit Villafranca de Córdoba, Spanje van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Villafranca de Córdoba

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

19 Mei 2011 | Spanje, Villafranca de Córdoba

Hallo luitjes

Vanmiddag zijn we - na 115 km's - aangekomen op de camping Albolafia in Villafranca de Córdoba. Een middelgrote en leuk ingerichte camping. We blijven hier slechts 1 nacht om morgen in één ruk - via Córdoba en Sevilla - door te rijden naar Quarteira in de Algarve. En dan hebben wij bijna ons einddoel bereikt.

Los van een voorspoedige rit, valt er niet zoveel nieuws te melden. En wat de weersomstandigheden betreft, heeft het gisteravond en vannacht geregend. En na de droge rit van vandaag, werden we zonet op de camping "getrakteerd"op een korte, maar hevige, onweersbui. Maar zoals vaak in de zuidelijke landen, is het van korte duur en schijnt inmiddels het zonnetje weer.

We hebben nog een paar foto's geplaatst om jullie een indruk te geven van de camping waar we nu verblijven.

Hopelijk tot gauw en dan vanuit de Algarve.

De Vinkies

• 19 Mei 2011 - 14:42

Raymond:

Mooie camping zeg. En een mooie plek waar jullie staan. :-)
    Zonde dat je morgen al weer zo snel doorrijdt. Lijkt me een aangename locatie om te vertoeven...

• 19 Mei 2011 - 14:58

Kouroswilma:

hoi kanjers,,,,nounou jullie hebben al aardig wat kilometers gereden he,,,,,,het ziet er allemaal goed uit overal waar jullie zijn geweest, geniet maar lekker verder,,,,dikke kus
    wilma en steef

• 19 Mei 2011 - 15:23

Conny & Rob:

Hoi Vinkies!

Schiet lekker op zo. Gisteren hier ook behoorlijk slecht weer geweest, onweer en regen, maar inmiddels begint het lekker op te knappen en zijn de vooruitzichten goed.

Tot ziens in ons mooie Praia do Carvoeiro! :-)

C&R.

• 19 Mei 2011 - 17:47

Netty:

Sevilla niet voorbij rijden het is een prachtige stad! Je kunt er ook heel mooi fietsen. Oude droge rivierbedding met een park, waar je echt de halve stad door kan peddelen.
    Het is hier in het Noorden prachtig weer, komend weekend ook wij verheugen ons op een lekker zomers weekend. Goede reis en blijf schrijven.

• 19 Mei 2011 - 18:01

Carel En Wilma:

He he eindelijk zie ik rita in de lange broek, en ook wat plasjes op de weg, maar de temperatuur blijft daar altijd goed.

Hier knapt het ook weer aardig op.

En zie je Jan en Rita ze hebben daar in de Algarve gehoord dat jullie eraan komen, want het knapt daar ook op.

Geniet ervan groetjes en liefs Carel en Wilma

• 19 Mei 2011 - 18:23

Patrick:

Kan wel begrijpen hoor dat de Algarve roept ;) Morgen weer een veilige reis! Hopelijk treffen jullie een mooi camping aan in de Algarve. Fijn om te lezen in het berichtje van Conny en Rob dat de vooruitzichten in Carvoeiro er goed uitzien. Tot zondag over een week! ( wat klinkt dat al dichtbij he? Ja hoor ook wij kunnen nu aftellen) hebben er zin in!

Voorspoedige reis morgen!

Grtz