De Pyrenëen in zicht ...... - Reisverslag uit Bizanet, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu De Pyrenëen in zicht ...... - Reisverslag uit Bizanet, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

De Pyrenëen in zicht ......

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

08 Mei 2011 | Frankrijk, Bizanet

Hallo luitjes

Na een relatief korte rit van ca 125 km's zijn we in Bizanet aangekomen. Dit plaatsje ligt even voorbij Narbonne,aan de voet van de Pyrenëen.

We staan hier op een kleine landelijk gelegen camping. Toch wel lijkend op een "boerencamping", met weinig en verouderde voorzieningen. Het was nog een hele toer om de camping te vinden, want onze TomTom stuurde ons een heeeeeel smal langweggetje op en na een aantal km's kwamen we bij een afgelegen oude boerdij uit. Jammer genoeg was er niemand om de weg te vragen. En omdat het weggetje zichtbaar steeds smaller en slechter werd, besloten we toch maar terug te rijden. Vervolgens op de gok een andere weg gekozen, in de hoop dat onze TomTom zichzelf zou corrigeren. En bij toeval reden we bijna de camping voorbij. Onze "chauffeur" heeft toch nog een redelijk richtingsgevoel ennnnnnnn ...... geluk. Hahahaha
We blijven hier slechts 1 nacht en morgen trekken we Spanje in.

We gaan daar op zoek naar een camping in Sant Antoni de Calonge (ter hoogte van Gerona). Als het goed is, gaat het hier om een fraaie camping die ook dichtbij een boulevard ligt. Mijn verjaardag op 9 mei is dan ook reden genoeg om een gezellig eethuisje aan de boulevard te zoeken. Misschien wel heerlijke tapas-gerechten eten.

Maar daar berichten we jullie later wel weer over.

Voor nu een fijne (resterende)zondag toegewenst
de Vinkies

• 08 Mei 2011 - 19:35

Patrick:

En vanaf morgen weer een land dichterbij het reisdoel van jullie camperreis. Heerlijk hoor vandaag over 3 weken zijn we gezellig in Portugal.
    Volgens mij is het maar goed dat jullie maar 1 nachtje blijven op deze camping te beoordelen aan de omschrijving die jullie geven.

Alvast van harte met je verjaardag morgen Jan! Een hele fijne rit richting Spanje en een hele fijne dag! En alvast eet smakelijk voor morgen!

• 08 Mei 2011 - 19:39

Raymond:

Met dat tapas eten gaat het vast helemaal goed komen. En neem er vooral ook een sangria bij. :-) Goede reis, kom de grens netjes over en veel plezier op je verjaardag alvast.

• 08 Mei 2011 - 20:25

Aad En Bep:

een heel fijne dag toegewenst morgen samen en goede reis verder in spain
    we volgen jullie verslagen op de voet. eindelijk een buitje regen in lisse,na
    een lange droge periode, groetjes aad en bep.

• 08 Mei 2011 - 20:38

Ton En Elly:

Jan...van harte Gefeliciteerd met je Verjaardag (bijna morgen)...geniet er van....
    Heel veel groetjes
    Ton en Elly

• 08 Mei 2011 - 20:40

Carel En Wilma:

Hallo vakantiegangers

Zo te zien en te lezen vermaken jullie je prima, en weer prachtige foto's Jan.
    In Slagharen hebben we ons prima vermaakt, en Jan als je wilt afvallen dan is het een aanrader om daar met je kleinkinderen naar toe te gaan, ik was in 5 dagen een kleine 2 kilo kwijt. ook wel helemaal dwarsaf maar dat geeft niet.
    Ons kennismakingsweekend was geslaagd, we hebben er een goed gevoel aan over gehouden.
    Voor morgen alvast een hele fijne verjaardag toegewenst, en wij nemen er een borrel op.

Groetjes en liefs Carel en Wilma

• 09 Mei 2011 - 06:54

Bengel Uit De Engel:

hieperdepiep HOEEEERRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jan,,,dikke kus xxxxx

Stephanie en Wilma

• 09 Mei 2011 - 08:37

Nic En Coby:

Jan en Riet van harte gefeliciteerd met Jan's verjaardag.
    Drink een lekker wijntje en.. misschien is er nog een stukje kaas bij ??? haha

Gr Nic en Coby

• 09 Mei 2011 - 12:00

Ad En Lia:

Hoi Jan en Riet,

Jan hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je zal wel lekker verwend worden door ons Rietje.
    Wij wensen jullie nog een hele gezellige dag toe!
    Groetjes Ad en Lia.

• 09 Mei 2011 - 12:34

Marielle:

Hallo lieve mensen,

Van Harte Gefeliciteerd met Uw verjaardag veel liefde en
    gezondheid een hele gezellige dag, proost!!!

Groetjes,
    Marielle

• 09 Mei 2011 - 15:16

Raymond:

Ha Janneman... VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag. Langzaamaan komt de AOW dichterbij... :-) Geniet er van vandaag; wij zullen er zeker een borrel op nemen maar ik twijfel er niet aan dat jullie dat samen ook doen. Eet smakelijk met die overheerlijke tapas.