De mooiste etappe tijdens onze reis tot nu toe ... - Reisverslag uit Vallon-Pont-d'Arc, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu De mooiste etappe tijdens onze reis tot nu toe ... - Reisverslag uit Vallon-Pont-d'Arc, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

De mooiste etappe tijdens onze reis tot nu toe ...

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

03 Mei 2011 | Frankrijk, Vallon-Pont-d'Arc

Beste "reisgenoten",

Vandaag zijn we naar de camping Domaine de Chadeyron, in Vallon-Pont-D'Arc gereden.
Op advies van de campingeigenaresse van Le Castelet, hebben we deze trip via St-Just-d'Ardeche gevolgd. Voor de Frankofielen onder jullie: we reden langetijd over de N86 langs de Rhône, naar St-Just-d'Ardêch en kwamen o.a door de dorpjes St Peray, Beauchastel, Viviers en Bourg St Andéol.
Vervolgens volgden we een fantastisch route langs de rivier Georges d'Ardêche richting Vallon-Pont-d'Arc.

Zelden hebben we zulke fraaie vergezichten gezien, met diepe kloven waardoor de rivier d'Ardêsch stroomt.
De vele haarspeldbochten heeft ons niet weerhouden om regelmatig te stoppen en van de uitzichten te genieten. Zie ook de geplaatste foto's.

De totale afstand bedroeg "slechts" ca 150 km's, maar we deden er toch nog ruim 4 uren over om de nieuwe camping Domaine de Chadeyron te bereiken. Zie ook de foto's.
Een fraaie minicamping, waar de rust van het landleven overheerst.
We werden allerhartelijkst ontvangen. Hoogstwaarschijnlijk blijven we hier tot a.s. vrijdagmorgen.

Vanavond proosten we op Raymond & Patrick, want precies 1 jaar geleden was de belangste dag in hun leven.

Groeten van de Vinkies

• 03 Mei 2011 - 19:56

Corry Den Dulk:

Ik geniet van jullie reisverslagen......
    Prachtige foto's!
    Groeten van Teun & Corry

• 03 Mei 2011 - 20:11

Sandra:

Wat een prachtige foto's! Heel indrukwekkend. En weer een schone camper. Ook fijn. Jullie ook gefeliciteerd met Ray en Pat. Ik sprak ze net; ze zaten uiteraard in Sucade te eten!

Liefs San

• 03 Mei 2011 - 20:29

Marielle:

Hallo,

Wat is het toch genieten van jullie mooie verslag
    en de prachtige foto´s ziet er allemaal geweldig
    uit!

Groetjes,
    Marielle en de rest van de familie die genieten
    ook van jullie berichtjes.

• 04 Mei 2011 - 07:36

Patrick:

Wat een mooie foto's van de rit naar jullie camping! Wat kan de natuur toch mooi zijn. Nog bedankt voor jullie e-card en de vermelding hier op het verslag! Zoals San al schreef; wij zaten heerlijk te eten bij Sucade. Natuurlijk deden wij weer het licht uit toen we weggingen daar. Veel plezier op de camping! Jullie zijn bijna op de helft van jullie reis naar Carvoeiro. Nog 3 weken en dan zien we elkaar daar.

• 04 Mei 2011 - 07:51

Kouroswilma:

hoi jan en riet , ja dat is een heel prachtig gebied,,, ik ben ook daar ergens geweest,,, genieten hoor he.
    en gefeliciteerd met het eerste jubileum
    dikke kus

• 04 Mei 2011 - 12:41

Netty:

Prachtige foto's. Ja Riet zo kom je goed van je oude stokbrood af:) Die geiten eten alles.

• 05 Mei 2011 - 12:57

Raymond:

Mooie foto's wederom. En dank voor het proosten... dat hebben wij uiteraard ook gedaan. Hahaha.