Vervolgverslag van onze camperreis 2009 - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Vervolgverslag van onze camperreis 2009 - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Vervolgverslag van onze camperreis 2009

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

15 Juni 2009 | Nederland, Nijverdal

Er ging met het 1e verslag iets mis met de verzending. Hier volgt het 2e deel van ons verslag.

Vanuit Zandpol zijn we op dinsdag 2 Juni doorgereist naar camping "de Papillon" op 4 km van Denekamp. Op zich een fraai geoutilleerde camping, maar wel wat "kil". Fietsend hebben we o.a. Nordhorn (D) en het prachtige natuurgebied Lutterzand bezocht.

Op zaterdag 6 Juni hebben we Patrick verrast met z'n 30e verjaardag, door (even) naar Zwijndrecht te rijden en het verjaardagsfeestje bij te wonen.
De dag daarop weer oostwaarts gereden en wel naar camping "de Noetselerberg" aan de rand van Nijverdal en grenzend aan het natuurreservaat Sallandse Heuvelrug".
Ik wist niet dat dit natuurgebied zoveel te bieden had en we zijn er nog niet uitgekeken.

Inmiddels hebben we de afgelopen 6 weken ruim 600 km's gefietst en dat is voor onze doen best veel en sportief. Ik zei vandeweek tegen Riet, we hebben Parijs al ver achter ons gelaten hahahahaha

Op dinsdag 23 Juni breken we hier op en trekken door naar camping "de Vreehorst" ca 2 km ten zuiden van Winterswijk. Aldaar blijven we t/m 3 Juli en de laatste 12 dagen denken we op een VEKABO-camping in Asten-Heusden door te brengen.

Terugkijken hebben we tot nu toe ook gebofd met de weersomstandigheden. Op enkele dagen na (waarbij de regen veelal 's-nachts viel), hebben we voor Nederlandse begrippen prachtig weer. We zijn dan ook al lekker bijgekleurd.

Groetjes en tot een volgend verslag
de Vinkies

• 15 Juni 2009 - 20:42

Ray & Pat:

Leuk om ook hier weer iets te lezen van jullie. Hoewel msn, telefoon en tegenwoordig Skype ons goed op de hoogte houdt... ;-) Pat is overigens blij met z'n 30e verjaardag... hij is namelijk 34 geworden. Hahahaha. Veel plezier nog!

• 15 Juni 2009 - 22:03

Yvonne:

Hoi Jan en Riet

Leuk dat jullie Raymond verrast hebben 30 jaar is een mooie leeftijd .
    zo dan hebben jullie zeker wat kilometers afgelegt op de fiets .
    wens jullie nog veel plezier

Groetjes Yvonne

• 15 Juni 2009 - 22:36

Netty:

Eindelijk een bericht, leuk hoor. Ik dacht al dat jullie niet vertrokken waren maar dat is dus wel goed gekomen. jammer dat jullie niet wat meer richting Friesland zijn gekomen want dat is ook heel mooi en dan konden wij eens een avondje komen buurten. De witte wijn van Jan en Riet is altijd prima! Veel plezier en hopenlijk snel weer een berichtje van jullie avonturen.

• 16 Juni 2009 - 03:43

Mary:

hallo Jan en Riet
    wat leuk om weer wat van jullie te horen lekker op vakantie in eigen land er is hier genoeg te zien het is jammer dat je altijd met het weer zit hier maar jullie hebben het nog goed getroffen en het word alleen maar beter heel veel plezier ik kijk uit naar het volgende verslag van jullie
    Groetjes en een knuffel van Mary

• 16 Juni 2009 - 11:14

Coby & Nic:

Leuk weer wat van jullie te horen. Eigen land is zeker de moeite waard. Met al die kilometers in de benen blijven jullie natuurlijk mooi op gewicht. Afgelopen vrijdagavond zijn we de trotse grootouders geworden van een mooie kleinzoon Naut. Groeten Nic & Coby