Na 6 weken op reis, nu ons eerste verslag. - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Na 6 weken op reis, nu ons eerste verslag. - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Na 6 weken op reis, nu ons eerste verslag.

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

15 Juni 2009 | Nederland, Nijverdal

We kamperen momenteel op camping De Noetselerberg, in Nijverdal. Dit is de eerste camping die ons in staat stelt om draadloze internetverbinding (WiFi) te krijgen.

We zijn op dinsdag 5 Mei op reis gegaan naar camping De Pampel in Hoenderloo. Niet alleen een zeer goed geoutilleerde boscamping, maar ook gelegen midden in de Veluwe. We hebben daar de nodige fietstochten kunnen maken, mede door het fraaie voorjaarsweer.
Tijdens ons verblijf aldaar kwamen we ook Adri & Cok van Beek tegen. 's-Avonds bij hen op bezoek geweest, gezellig geborreld en bijgepraat.
Voorts zijn onze dochter Sandra en kleindochter Bente een weekend komen logeren. En tijdens de zaterdag hebben Raymond en Patrick zich ook bij ons gevoegd. Al met al leuke dagen.
Verder brachten tijdens het Hemelvaartweekend onze vrienden Wilma & Carel ons met hun camper een bezoek. Een hele leuke en plezierige ervaring en dus voor herhaling vatbaar.

Op 19 Mei zijn we doorgereisd naar camping De Zandpol (where the hell is Zandpol laying?), ca 10 km ten zuiden van Emmen. Deze camping oogde als een mooi Engels park, met Danie & Hermie als vriendelijke en zeer gastvrije eigenaren. Tijdens ons verblijf hebben we een bezoek gebracht aan de dierentuin. Echt een aanrader.
Ook deze omgeving hebben we fietsend en wandelend verkend.

Verder werden we tijdens het Hemelvaartweekend blij verrast met de komst van onze campervrienden Wilma & Carel uit Spanbroek. Oók dit werd weer een gezellig weekend.

• 15 Juni 2009 - 17:00

Conny & Rob:

Hey globetrotters! Alweer onderweg? Heel veel plezier gewenst, en rij voorzichtig hè...

• 15 Juni 2009 - 17:03

Vinsent:

Beste Jan en Riet,

Leuk weer iets te lezen! Begrijp ik het goed dat jullie 6 weken weg zijn en over 31 dagen al weer terug zijn? ? ?

Dan zit er dit jaar vast nog iets in het vat.

Prettige "vakantie".

• 15 Juni 2009 - 17:18

Jan En Yvonne:

Hallo Jan en Riet

De tijd gaat snel he .maar nog tijd genoeg over .Ja mooi he de dierentuin in Emmen is een van de mooiste .
    Wij wensen jullie nog veel plezier

Groetjes Jan en Yvonne

• 15 Juni 2009 - 20:24

Coby & Nic:

Leuk weer wat van jullie te horen. Geniet er maar van.
    Vrijdag 12 juni zijn we de trotse grootouders geworden van Kleinzonn Naut
    Groetjes Nic en Coby