14 september: van Larochette naar Gastel ..... - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu 14 september: van Larochette naar Gastel ..... - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

14 september: van Larochette naar Gastel .....

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

14 September 2012 | Nederland, Gastel

Hallo luitjes

Vanmorgen om 08:00 uur uit de veren en rond 09:45 uur vertrokken voor de één na laatste etappe van deze camperreis en wel van Larochette (Lux) naar Gastel (gem. Soerendonk nabij de Belgische grens).

Een fraaie rit die ons leidde door de Luxemburgse en Belgische Ardenne.

In Weiswampach nog wat inkopen (alcoholische versnapperingen) gedaan en even goedkoop getankt (voor diesel scheelt dat toch € 0,25 per liter; dus laat de overheid ons het kwartje van Kok teruggeven).

Dit keer namen we de route langs Malmedy en Verviers en dan is het nog een "stukje" naar Maastricht.

Rond 14:30 uur bereikten we de minicamping Gravenkasteel in Gastel en we werden weer hartelijk door de eigenaar Jack van Langen - met koffie en cake - ontvangen.
De camping is - voor de tijd van het jaar - nog best redelijk bezet.

Vandaag is het weer kil en winderig, maar weerman Piet Paulusma voorspelt voor de komende dagen toch weer zomers weer. Dus dat wordt weer lekker fietsen.

A.s. woensdagmorgen rijden we huiswaarts en dan zit deze camperreis (en óók het camperseizoen 2012) erop.

We kunnen voor 2012 weer met veel genoegen en voldoening terugkijken op een mooi en interessant camperjaar, met reizen door Duitsland, Frankrijk, België en Luxemburg.

Begon oktober krijgt de camper rust en gaat zij de winterstalling in.

Hoogstwaarschijnlijk wordt dit het laatste reisverslag en wij willen iedereen bedanken die de moeite namen om ze te lezen en uiteraard voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet (en hopelijk tot het camperjaar 2013)
van de Vinkies

• 14 September 2012 - 19:08

Carel En Wilma:

Hoi hoi

Ik wist niet dat jij een vrouwelijke camper had, vandaar dat jij haar bestuurd, en rita niet aan de bak komt.
    Maar geniet van de laatste dagen, straks gaat ZIJ op winterslaap.
    Bedankt dat wij mochten meegenieten van jullie reizen.

Liefs en tot gauw Carel en Wilma

• 14 September 2012 - 19:40

Netty:

altijd al geweten dat Jan graag vrouwen "aanstuurt". Nog even lekker genieten van de laatste camperdag voor dit jaar. Je kunt ook heel leuk winter kamperen , een echt uitdaging. Als je het koud hebt neem je een hassebassie, en dat zit bij jullie ook wel goed.

Vond het leuk weer jullie verhalen te lezen/.

Groet en fijne winterslaap voor haar.

• 14 September 2012 - 19:40

Netty:

Vond het leuk weer jullie verhalen te lezen/.

Groet en fijne winterslaap voor haar.

• 14 September 2012 - 21:07

Gerard:

Hoi Riet en Jan,
    Wederom hebben wij genoten van jullie reisverslagen en ook zeker van jullie bezoek aan onze camping Ferienpark Teutoburgerwald in Barntrup.
    Momenteel zijn wij zelf onderweg in Oostenrijk en Croatie met onze camper en zullen eind september weer terug zijn in Barntrup.
    Nogmaals dank voor jullie reisverslagen en voor straks een fijne winterslaap.
    Jan zal ongetwijfeld weer veel plezier beleven aan de nieuwe reisplanning voor 2013
    Groet
    Anja en Gerard

• 14 September 2012 - 21:29

Riet & Jan Vink Vink:

Gerard & Anja, bedankt voor jullie reactie. Maar lezen we het goed???? Hebben jullie de caravan omgeruild voor een camper????

Of het nu wel óf niet zo is, we wensen jullie sowieso nog een fijne vakantie in Oostenrijk en Kroatië.

Groetjes van Jan & Riet

• 16 September 2012 - 16:56

Ella:

Hallo jan en rita
    Het zit er weer op, dat is weer snel gegaan.
    Nu maar voor 2013 een mooie reis bedenken, wij weten het al, het word een fiets vakantie.
    Veel plezier met het uitpuzzelen.
    Liefts Cor en Ella.

• 17 September 2012 - 18:29

De Binkies:

Ha die Vinkies.wij hoeven niet meer op vakantier,we hebben een rondreis door Duidsland ,frankrijk en luxenburg gehad in beelden verslag,Heel goed Jan dat is jou wel gegeven,Wehebben er van genoten,De camper kan olp stal .Maar vinkies het is nog niet gedaan het grote spektakel moet nog komen,begin oktober.Tot dan dan groetjes De Binkies

• 18 September 2012 - 17:55

Freule..........:

Hoi jonker Jan en jonkvrouwe Riet, helaas jullie laatste dag vandaag, maar wat een fantastische reizen hebben jullie gemaakt, erg leuk om jullie avonturen via de reisverslagen mee te mogen maken. Oh dan niet niet te vergeten de prachtige foto's. Dank jullie wel voor dit alles.
    Heel veel liefs, uit Zeeland.