Onverwachts bezoek + fietstochten - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Onverwachts bezoek + fietstochten - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Onverwachts bezoek + fietstochten

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

08 Juli 2010 | Nederland, Gastel

Afgelopen zondag werden wij rond 09:45 uur verrast door een bezoek van Raymond & Patrick. De "mannen" waren bang dat we mogelijk al aan het fietsen waren, als zij hier later zouden aankomen. Dus moesten ze vroeg uit de veren. Dit was overigens de eerste keer dat ik de schitterende nieuwe bolide van Raymond (lease-auto via z'n nieuwe werkgever) mocht bewonderen. Omdat het zondag ook al zo warm was, zijn we voor hun hond Luna een verkoelend meertje gaan opzoeken. Dus reden we naar Budel-Dorplein. Ray gooide de bal in het meer en Luna er achteraan. Nou, dat hebben we geweten. Luna kwam er pikzwart onder de modder en veenresten uit. En nergens anders een plek om haar af te spoelen. Dus toen Luna maar weer achterin de (nieuwe) auto en stinkennnnnnnn onderweg. Hahahaha
Op de camping hebben we haar toen helemaal afgeboend en zag ze er weer toonbaar uit.
Daarna hebben we de jongens voor een etentje in Budel uitgenodigd en lange tijd heerlijk op een terrasje in de schaduw van de bomen doorgebracht.

De dagen daarna is het weer zéééér zomers gebleven en hebben we elke dag wel een fietstocht van ca 45 km's gereden. En wel door mooie natuurgebieden. Behalve bergen, hoeft Holland niet onder te doen voor andere landen. Als je de fiets maar neemt óf te voet gaat, dan ontdek je ze wel.

Uiteraard hebben we in de gezamenlijke ruimte van de camping ook de voetbalwedstrijd Uruquay - Nederland bijgewoond.

Mede daarom hebben we besloten wat langer op deze gezellige camping te blijven en wel tot maandagochtend. Dan kunnen we hier de WK-finale nog bekijken en meemaken.

Maandag trekken we dan door naar een camping in Esbeek (nabij Hilvarenbeek), maar daar berichten jullie dan nog wel over.
Het wordt dan de laatste halteplaats van deze camperreis.

Groetjes van de Vinkies

• 08 Juli 2010 - 16:51

Wilma:

Wat leuk van ze dat ze onverwachts langs kwamen,,,,,inderdaad wat zal het gestonken hebben hahaaha,,,,,,,,,je wilt zeker op tijd thuis voor mijn verjaardag hahahaa,,,, dikke kus en nog veel plezier

• 08 Juli 2010 - 17:54

Anke En Adrie,:

Ja, ja, de reis loopt nu echt ten einde, maar wat hebben jullie veel kilometers gefietst en veel gezien, heel erg leuk om jullie belevenissen onderweg mee te maken. Wij wensen jullie nog veel plezier en geniet van "DE VOETBALWEDSTRIJD"
    LIefs, dikke kuss....

• 08 Juli 2010 - 19:22

Carel En Wilma:

Hoi Hoi

Wat leuk van de jongens om jullie zo te verrassen, en gezellig nartuurlijk.
    Wat zal Luna eruit gezien hebben, jammer dat je er geen foto van gemaakt hebt.
    Geniet nog maar fijn met dit mooie weer van het einde van jullie fantastische camperreis.

Groetjes vanuit een zonnig Spanbroek

• 08 Juli 2010 - 19:48

De Verstekeling:

hoi rita en jan Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad,en aan alles komt een eind,maar jullie hebben nog een paar dingen in het vat zitten,en geiet er maar van,en in de winter kun je alle foto's bekijken en als je dat gedaan bebt,is het weer vakantie voor jullie,groetjes V

• 11 Juli 2010 - 14:41

Yvonne:

Hoi Jan en Riet het zit er bijna op maar jullie hebben flink genoten aan
    de verslagen en de foto,s te zien .Op naar de volgende reis .
    groetjes Jan en Yvonne

• 12 Augustus 2010 - 17:02

Jack En José Langers:

Hoi Jan en Riet.
    We hebben jullie reisverslag nu pas ontdekt. Wel wat laat, maar heel leuk om te lezen. Jullie zijn weer een hele ervaring rijker!
    Ook leuk om langs deze weg iets van de camping te horen en te zien.
    Verder nog heel erg bedankt voor de mooie foto's die we van jullie mochten ontvangen.

Heel veel groeten en wellicht tot ziens!