Eindelijk was het zover. Verslag van de 1e etappe - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Eindelijk was het zover. Verslag van de 1e etappe - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Eindelijk was het zover. Verslag van de 1e etappe

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

06 Mei 2010 | Nederland, Aalten

6 mei, eindelijk was het zover!!!!! We zijn vanmorgen om 8 uur opgestaan en na een ontbijtje, hebben we om 9 uur de camper opgehaald. Omdat we nog het nodige moesten inladen, konden we rond 11 uur vanuit Lisserbroek vertrekken.
De eerste etappe bedroeg 178 km's en - na een tussenstop ter hoogte van de Buunderhei (nog vóór Arnhem)- kwamen we rond 14:00 uur in Aalten aan.
En net vóórdat we de Eskesweg indraaiden (waar de camping Lansbulten aan is gelegen), hadden we al onze 1e leuke verrassing. Méér dan 10 jaar geleden kwamen wij fietsend bij het grand/eetcafé "Karpermeer".
Wat is ons van toen bijgebleven? Dat dit eetcafé aan aan mooie plas ligt en dat Jan daar heeft genoten van in bierbeslag gebakken champignons.
En wat we nu vóóraf niet wisten, dat de camping op ca 50 meter van dit eetcafé ligt. Dus om er te komen betekent het lopend, niet meer dan 3x vallen en 3x opstaan. Hahahahaha
We zijn er vanmiddag maar direct naartoe gewandeld en voor a.s. zondag een tafeltje besproken om daar te gaan eten. Ik heb het vermoeden dat ik door Riet wordt getracteerd vanwege m'n 63e verjaardag. Maar goed, dat merk ik dan nog wel.
Na een toch zonnige dag, vallen er nu de nodige regendruppels, maar we zitten droog. Dus vanavond gezellig een boekje lezen, muziek luisteren, TV kijken of Riet mogelijk spelend met haar Nintendo.
We gaan nu afsluiten en zodra we weer wat te melden hebben en we draadloze internetverbinding kunnen krijgen, dan melden we ons wel weer.
Groetjes van de Vinkies

• 06 Mei 2010 - 15:27

De Verstekeling:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad tot nog toe.als het weer nu ook nog mee werkt.Kan het niet meer stuk.Ik ga de komende tijd lekker in de troep zitten en voor jullie en hele fijne vakantie en ik hou jullie in de gaten zo af en toe Groetjes

• 06 Mei 2010 - 15:59

Kees:

Eigenlijk is alles, wat in bierbeslag gekookt, gebakken of gebraden wordt, lekker. Fijne vakantie.

• 06 Mei 2010 - 16:26

Sandra:

Wat heerlijk voor jullie dat jullie weer op pad zijn. Ik was gisteren al wel een beetje jaloers hoor. En wat leuk dat je op 50m. een favoriet restaurant hebt. Geniet er van. Ik hoop op mooi weer voor jullie.

Groetjes, San, Ed, Bente en Hidde

• 06 Mei 2010 - 17:55

Carel En Wilma:

Hoi Hoi Vinkies

Ja het grote avontuur is begonnen. Jammer van de regen, maar er komen vast betere tijden.
    Geniet ervan.
    Leuk dat we zo snel al wat van jullie lezen.
    Ik hoop dat jullie zondagavond wat van ons kunnen lezen vanuit Koblenz.

• 06 Mei 2010 - 19:23

Ton En Elly:

Hallo Jan en riet

Leuk dat wij ook weer meemogen genieten van jullie reis....
    Heel veel plezier gewenst.....over 2weken zitten wij hopelijk in de Turkse zon!
    Groetjes
    Ton en elly

• 06 Mei 2010 - 20:55

Wilma:

Hoi vinkjes;) leuk hoor en makkelijk Jan, kan je lekker dronken worden en je struikelt zo je camper in hahahaaa.
    Dikke kus Wilma

• 07 Mei 2010 - 08:44

Henk En Ada Deken:

Jan, wij wensen jou en Riet a.s zondag een hele gezellige verjaardag toe en Riet kennende komt het helemaal goed met dat etentje.
    Veel plezier en een goede reis.

• 07 Mei 2010 - 14:35

Coby Bosdam:

Jan,geen mooi weer maar jij bent toch het zonnetje is huis? We wensen jullie een leuke tijd en een fijne verjaardag.

Groet aan Riet,

Coby & Nic

• 08 Mei 2010 - 07:34

Yvonne:

Hallo Jan en Riet

Zo de eerste trip zit erop voor jullie nu nog wat beter weer .
    Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen ,maak er een fijne dag van samen met Riet.

Groetjes Jan en Yvonne

• 08 Mei 2010 - 07:57

De Binkies:

jan nog proficiat met je verjaardag. jullie vallen ook altijd met je kond in de boter he geen bier geen plezier.goeie reis verder groetjes

• 08 Mei 2010 - 13:56

Mary:

hoi jan en riet

jan hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ook 63 jaar net als ik doet niet zeer hoor,
    wij gingen zoals jullie weten 3 mei naar Limburg
    we zouden vrijdag avond terug komen ,nou dat werd wat eerder.we zitten in een restaurantje lekker aan het voorgerecht en ik neem een hap van een stuk stokbrood en krak mijn kunstgebit door de midden volgens mij heeft het hele restaurant het gehoord dus waren we een dag eerder thuis.dus een advies aan iedereen neem niet alleen reserve bril mee maar ook een kunstgebit ha ha

Groetjes van mary