Van Gapinge naar Bresles in Frankrijk ...... - Reisverslag uit Bresles, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Van Gapinge naar Bresles in Frankrijk ...... - Reisverslag uit Bresles, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Van Gapinge naar Bresles in Frankrijk ......

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

25 Augustus 2012 | Frankrijk, Bresles

Hoi "mede-reizigers",

Gisteren reden we de 2e etappe van onze camperreis naar Saint Seine en wel van Gapinge (Zeeland) naar Bresles (Fr). Een etappe van ca 350 km's.
De rit verliep - onder het genot van een zonnetje - voortvarend. We hadden nabij Beauvais slechts 1 oponthoud door een wegblokkade. Maar na enig "speurwerk" kwamen we toch rond 15:30 uur op de camping aan.

Het blijkt een typisch Franse en middelmatige camping te zijn. En de omgeving is dusdanig "magertjes", dat we besloten om 1 dag eerder (en wel zondag 26 augustus) door te reizen naar Les Andelys aan de rivier de Seine (Hoog-Normandië).
Als we daar zijn en deze camping bevalt ons beter, dan blijven we daar 1 dag langer dan gepland.
Vandaag wandelden we naar het dorpje Bresles (zie de geplaatste foto's). Het weer is zonnig, maar wel met behoorlijke windvlagen. Maar dat kan de pret niet drukken.

Tot zover onze verslaglegging over ons verblijf in Bresles.

Groeten van de Vinkies

• 26 Augustus 2012 - 08:44

Wilma:

Hallo vakantiegangers

Dat ziet er weer zonnig uit, en weer mooie foto's.
    Rita zijn die ijsjes wel goed voor de buikkrampen, kijk maar uit.
    Geniet van het mooie weer hier lijkt het wel een zwembad.

Groetjes uit een nat Spanbroek