Terug op Nederlandse bodem - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Terug op Nederlandse bodem - Reisverslag uit Gastel, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Terug op Nederlandse bodem

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

02 Juli 2010 | Nederland, Gastel

Hallo "mede-reizigers",

Gisteren hebben we - ondanks de hitte - toch een toeristische fietstocht van 45 km's gereden. De tocht leidde via Budel, naar Maarheeze, Weert, Budel-Dorplein en Budel-Schoot. Tijdens de rit doorkruisden we natuurgebieden als het Landgoed Cranendonk, de Hugterheide en de Weerter- en Budelerbergen. In het traject zat ook een onverhard fietspad van ca 7 km's - dwars door de bossen. Hier waanden we ons alleen op de wereld. Behalve vele muggen en dazen, kwamen we verder niemand tegen.

Nabij Weert hebben we ons goed gedaan aan een koele frisdrank en voor Riet een coupe Dame Blance en voor mij een sorbet met heerlijke verse vruchten. Met temperaturen tussen de 32 - 35 graden, hadden we dat wel verdiend.

Op het moment dat ik dit verslagje schrijf, is de temperatuur 37 graden en besloten we vandaag toch maar een rustdag in te gelasten. Lekker onder de luifel en een laken ervoor om de zonnestralen tegen te houden.

We weten nog niet wat we morgen gaan doen, want men verwacht hier forse onweersbuien.

Tot slot bedanken we weer iedereen, die op onze reisverslagen hebben gereageerd. We vinden het ontzettend leuk, dat jullie onze camperreis op deze manier meebeleven.

Tot een volgend verslag en de groetjes van de Vinkies

• 02 Juli 2010 - 16:50

Ton En Elly:

Pffffff.....hier nu ook nog op dit moment 30graden...
    We zijn wel in een jubelstemming natuurlijk...Nederland weer gewonnen!!!
    Ik had het voorspeld 2-1 voor nederland....hihihiihihih
    Jullie vakantie zit er ook weer bijna op....als jullie weer veilig thuis zijn maken we snel een afspraak....is al weer erg lang geleden...volgens mij mij was het met de kerst in de sauna!!
    Groetjes en geniet nog even van jullie laatste week!
    Ton en Elly

• 03 Juli 2010 - 04:39

Wilma:

Hoi Jan en Riet, nou ik vond het ook hartstikke leuk om je reisverslagen te lezen en ik hoop dat jullie nog heel veel plezier van jullie camper hebben zoals nu,
    dikke kus

• 03 Juli 2010 - 13:01

Mary:

Hallo jan en Riet

welkom thuis,jullie hebben weer een mooie reis gemaakt
    Ik heb er ook erg van genoten
    leuk om zo'n reis mee te beleven,het zal ook wel weer lekker zijn om thuis te zijn maar dat is kort want dan gaan jullie naar Engeland als ik het goed heb,wij zijn volop aan het klussen als het te warm is stoppen we even
    de groetjes van mary

• 04 Juli 2010 - 06:29

Yvonne:

Zo het gaat opschieten nu geniet nog maar lekker
    van de laatste dagen. Hebben weer genoten van jullie reisverslagen.
    Groetjes
    Jan en Yvonne

• 04 Juli 2010 - 18:46

Carel En Wilma:

Hoi vinkies

Leuk dat jullie weer op nederlandse bodem zijn, en wat treffen jullie het met dit mooie weer.
    Ondanks dat ik werken moet kan de warmte niet lang genoeg duren.
    Wij hebben 2 dagen aan het water vertoefd, in ermelo strand horst, mooie stek.
    Bedankt voor jullie mooie reisverslagen en tot horens.

Liefs Carel en Wilma

• 05 Juli 2010 - 18:42

Netty:

Leuk verhaal en mooie foto's.Die 37 graden in Weert was wel buitengewoon. Goed blijven drinken dus... :)
    Blijf schrijven. Wij gaan 19 juli naar Zuid Amerika proberen ook te bloggen maar alles hangt af van toegang tot Internet en zo boven in de Andes gaat dat niet altijd lukken natuurlijk.

• 06 Juli 2010 - 08:12

Theo Hoogervorst:

Dag Jan en Riet
    't is te begrijpen dat jullie een vrije dag hebben ingelast met deze warmte. Ik ben zelf ook afgelopen weekend met de motor naar de Ardennen geweest, en het was wel extreem warm. Je kon me uitwringen.
    Eigenlijk jammer dat jullie rondreis erop zit, want het zijn best wel leuke verslagen die wij toegemaild krijgen.
    Fijne tijd nog in Brabant en gezond weer thuis.

• 07 Juli 2010 - 09:51

Jaap/bep De Jongste:

Jan en Riet.
    Het was weer een mooi verslag. En in zulke natuur omgeving moet je wel genieten. Het was heel erg leuk om jullie te volgen op deze reis groetjes.