1e etappe brengt ons in Gapinge (gem. Veere) - Reisverslag uit Gapinge, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu 1e etappe brengt ons in Gapinge (gem. Veere) - Reisverslag uit Gapinge, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

1e etappe brengt ons in Gapinge (gem. Veere)

Door: Jan Vink

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

08 Mei 2016 | Nederland, Gapinge

Op 4 mei zijn we van start gegaan en onze 1e etappe leidde ons naar de Minicamping Van Tatenhove nabij Gapinge.
Tot ons grote genoegen, werd ons verblijf aldaar opgeluisterd met onze dochter Sandra, schoonzoon Edward en de kleinkinderen Bente & Hidde.

Mede door het fraaie zomerse weer, werden het gezellige en leuke dagen. We bezochten o.a. het mooie stadje Veere (zie ook de foto's) en 6 mei maakten Sandra en ik een fietstocht van 50 km's vanuit Gapinge, via Vrouwenpolder, Breezand, Domburg, Westkapelle, Dishoek, Mariekerke, Grijpskerke, Serooskerke terug naar de camping.

Uiteraard beleefden we - als Vinkies - ook bourgondische dagen. Aan eten en drinken hadden we geen tekort.

Morgen (op mijn 69e verjaardag) trekken we verder naar Blankenberge aan de Belgische kust.

Tot zover ons 1e reisverslag.

• 08 Mei 2016 - 22:34

Wilma:

Hoi Jan en Rita
    Ik vermoedde al dat jullie reis begonnen was, maar was er niet zeker van gezien de prive omstandigheden.
    Mooi dat jullie van start zijn, en wij wensen jullie dan ook een mooie uitgestelde reis door Frankrijk.
    Veel plezier en geniet ervan.
    wij vertrekken 16 mei naar Duitsland laat af en toe wrl wat van me horen.

• 09 Mei 2016 - 22:25

Raymond:

Een leuke, eerste etappe. En met fantastisch weer en goed gezelschap. Een hele, mooie reis gewenst en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Gr, Raymond. Ps: die foto aan de kibbeling waarop je ziet dat mijn zus Hidde streng aanspreekt en hij quasi-verschrikt in de camera kijkt... hilarisch!

• 10 Mei 2016 - 13:01

Mary En Hans:

Hoi Jan en Riet

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe met prachtig weer
    Hans krijgt 26 mei zijn nieuwe heup

Groet van uit Lisserbroek