7 juni:van Anakaran (Slov) naar Lido di Jesol (It) - Reisverslag uit Lido di Jesolo, Italië van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu 7 juni:van Anakaran (Slov) naar Lido di Jesol (It) - Reisverslag uit Lido di Jesolo, Italië van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

7 juni:van Anakaran (Slov) naar Lido di Jesol (It)

Door: de Vink-ies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

07 Juni 2013 | Italië, Lido di Jesolo

Hallo luitjes, goedenavond

Dit keer een kort reisverslag, omdat we op de camping Parco Carpraro geen internetsignaal in/bij de camper kunnen verkrijgen. Dit verslag schrijven we vanuit het receptiegebouw.

Vanmorgen zijn we rond 10:15 uur vanuit Ankaran richting Venetië vertrokken; een trip van ca 170 km's. Het grootste gedeelte verliep over de Autostrada van Trieste naar Venetië.

De laatste 35 km's naar camping Parco Carpraro in Lido di Jesolo verliep via allerlei smalle weggetjes. Over dit gedeelte deden we ca 45 minuten.

We hebben hier schitterend weer, met een tempreatuur van ca 28 gr Celsius. Het is dan ook de bedoeling dat we hier 3 nachten blijven en dat we morgen met de bus + boot naar Venetië gaan. Tickets hiervoor kunnen we bij de receptie kopen.

Morgen zullen we jullie "vertellen" hoe onze belevenissen in Venetië waren.

Tot slot feliciteren wij onze schoonzoon Patrick - nogmaals via deze weg - met zijn 38e verjaardag. Nog een fijne avond toegewenst.

Groeten en een fijne avond toegewenst van de Vink-ies.

• 07 Juni 2013 - 22:23

NETTY:

hey Vinkies,

Ziet er goed uit. Neem vooral de Vaporetto, is net als bij ons de bus, alleen niet met en OV chipknip:) dat is echt de goedkoopste manier, Venetië is super mooi vooral de kleine straatjes zonder toeristen. Is nu veel te zien met Biënnale. veel plezier!

• 08 Juni 2013 - 16:27

Mary:

Hoi Jan en Riet

Wij vliegen morgen 9 juni om 10 over 2 naar Venetie
    Dat zou leuk zijn als we mekaar tegen komen
    wij hebben er zin in er is een hoop te zien
    mooi weer erbij kan niet meer stuk

Groetjes van Hans en Mary

• 09 Juni 2013 - 17:47

Patrick:

Dank jullie wel voor de felicitaties op deze pagina! ;)
    Erg leuk! Ook dat we elkaar even gesproken hebben op mijn verjaardag!

Groeten,

Patrick