We zijn weer thuis !!!! - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis !!!! - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis !!!!

Door: de Vink-ies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

01 Juli 2013 | Nederland, Lisserbroek

Beste familie en vrienden

We zijn weer thuis in Lisserbroek.

Na 8 dagen in Gastel te hebben vertoefd, zijn we vanmorgen rond 10:45 uur voor de laatste etappe van deze camperreis naar huis gereden.

We kunnen terugkijken op een prachtige, indrukwekkende, enerverende en gezellige reis van 2,5 maand. Gelukkig zijn we tijdens deze reis niet getroffen door zware regen- en onweersbuien óf wateroverlast. Terugkijkend kunnen we constateren, dat we die slechte weersomstandigheden steeds vóór zijn geweest.
Alleen afgelopen week in Gastel werden we "getrakteerd" op het Hollandse klimaat.
Toch verliep het afgelopen weekend zonnig en kregen we bezoek van onze dochter Sandra en onze kleinkinderen Bente & Hidde. En dat werd na al die maanden een fijn en gezellige weerzien.

Vanmiddag hebben we de camper leeggeruimd en naar onze tijdelijke stalling gebracht.

De komende tijd zal in het teken staan van: de tuin weer onkruidvrij maken en op orde brengen en het verder afschilderen van ons tuinhuis.

Onze planning is, dat we van 20 augustus t/m 28 september weer met de camper op pad gaan. En dan blijven we - met één uitstapje naar het Teutoburgerwald - in eigen land rondtoeren.

We moeten uiterlijk 28 september terug zijn, want op maandag 30 september gaan we naar een live-concert van Peter Gabriel en dat mogen we uiteraard niet missen.

Voorlopig zullen jullie dus geen reisverslagen ontvangen.

Tot slot bedanken wij iedereen, die onze reisverslagen las en jullie reacties.

Groeten van de Vink-ies

• 01 Juli 2013 - 22:52

Lenie Vink:

Nu Jan en Riet, van harte welkom thuis! Fijn dag de vakantie goed is verlopen en je kan terugkijken op een mooie tijd.
    Maar zo lang van huis: dat zie ik niet zitten, knap hoor!

Hartelijke groet van Lenie.

• 02 Juli 2013 - 00:05

Anneke:

fijn dat jullie ongeschonden weer thuis zijn. Hoop jullie snel te zien. Martin en Winnie zijn vanaf 8 juli ook weer in Warmond. Neem nog contact op om iets af te spreken. Werk ze.

groeten van Anneke en Piet

• 02 Juli 2013 - 07:55

Netty:

Het was weer leuk om jullie berichten te lezen, zo reis je ook een beetje mee.Blijkbaar hebben jullie het mooiere weer meegenomen naar huis. Wij nebben vrijdag onze camper opgehaald en vanaf 12 juli gaan wij op pad. Zal via mijn weblog eegelmatig verslag doen van onze avonturen in Oost Europa met als klapper St.Petersburg.fijne zomer verder.

• 04 Juli 2013 - 16:05

Mary:

Welkom thuis Jan en Riet

Jullie hebben weer een prachtige reis gemaakt
    Ik vind het knap zo lang onder weg ik zou het niet redden
    Na die mooi reis naar Venetie was ik ook weer blij thuis te zijn
    Ik ben echt een Hollandse trut
    Kom maar lekker tot rust

Groetjes van Mary en Hans

• 08 Juli 2013 - 10:59

Ton En Elly:

Jan en Riet, alweer een week thuis en wat een mooi weer hebben we!!!!!
    Fijn dat alles goed verlopen is en jullie een mooie reis hadden!
    Gelukkig kwam dit laatste reisverslag weer binnen bij mij!
    Het kwam door mijn nieuwe emailadres!
    Lukt het allemaal met de tuin en tuinhuis?
    We zien jullie weer donderdag op Anneke haar verjaardag!

groetjes
    Ton en Elly