Eindelijk draadloze internetverbinding. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Eindelijk draadloze internetverbinding. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Eindelijk draadloze internetverbinding.

Door: Jan Vink

11 Mei 2008 | Frankrijk, Parijs

Hiep hiep hoera, het is toch gelukt. Op deze camping werkt een jong stelletje, te weten Simon en Elisa. Zij lopen stage op de camping D'Esperbasque, omdat zij een droomdoel hebben om zelf in Frankrijk een camping te beginnen. En Simon bleek handig met computers om te kunnen gaan. Het probleem zat inderdaad in de instelling van onze laptop.

Heb direct van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar leuke/mooie foto's te plaatsen. De camping ligt op een heuvel in de Pyreneën en we hebben prachtige uitzichten op de omgeving.

Groetjes en tot een volgend reisverslag
de Vinkies

• 11 Mei 2008 - 20:25

Wim:

Leuk dat jullie weer online te bereiken zijn. De wereld is weer een stukje kleiner geworden.
    Mooie omgeving aan de rand van de Pyreneeen. Heerlijk relaxed om op je gemak een boek te kunnen lezen. Succes op jullie verdere tocht en Jan beterschap met je voet.

Groeten Wim

• 11 Mei 2008 - 21:07

Elly:

Fijn dat jullie weer internetverbinding hebben...is echt prachtig daar!!!!
    Wij hebben vandaag een fietstocht gemaakt van ongeveer 40km en zijn in Lisserbroek geweest....langs jullie huis gefietst...
    Jullie wonen daar mooi hoor...alleen vonden we geen voorkant ha ha...
    Groetjes Ton en Elly

• 11 Mei 2008 - 21:19

Wilma:

Hoi Jan en Riet,,
    Dat was ff onwijs leuk he met de webcam vanuit de Pyreneen. Handig hoor dat dat gelukt is met de draadloze verbinding.
    Nog veel plezier,,rij voorzichtig en een dikke kus
    Wilma en ook natuurlijk mijn meiden

• 12 Mei 2008 - 08:15

Yvonne:

Toppie dat het toch gelukt is met het internet
    Jan sterkte met je voet

Groetjes Beide knufff

• 12 Mei 2008 - 10:18

Wilma:

Hallo Jan en Rita
    Allereerst Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag, het is wat laat maar wij zijn ook 2 weken naar de camping geweest, en ik heb daar geen internet.
    wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken zeg, echt heel mooi.
    Heb in mijn vakantie ook weer de nodige campers bekeken. De caravan gaat nu in de verkoop, en dan zien we wel wanneer hij verkocht word.Ik wens jullie heel veel plezier op jullie reis, en genieten doen jullie zeker.

Groetjes Wilma

• 12 Mei 2008 - 10:20

Eric:

beste Jan,

We hadden 4 dagen onze zweedse buren te gast en zodoende ontschoten om jem et je verjaardag te feliciteren, bij dez alsnog ook namens margriet. Tja dat is wel behelpen als je de helpdesk niet meer kunt bellen :-)

Groet Eric

• 12 Mei 2008 - 20:20

Mary:

Hallo Jan en riet
    Gelukkig je hoeft je leptop niet op marktplaats te zetten!!!Leuk hoor dat jullie online zijn,wat is het daar prachtig ,fijn om hier van mee te mogen genieten ,hartelijke groet en een knuffel van Mary