2 mei 2013: Bezoek aan Augsburg - Reisverslag uit Augsburg, Duitsland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu 2 mei 2013: Bezoek aan Augsburg - Reisverslag uit Augsburg, Duitsland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

2 mei 2013: Bezoek aan Augsburg

Door: de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

02 Mei 2013 | Duitsland, Augsburg

Hallo luitjes

Vandaag zijn we naar de oude binnenstad van Augsburg gefietst.
Het weer is vandaag niet echt zonnig, maar redelijk om te fietsen en rond te wandelen.

Volgens ons is de binnenstad ooit bovenop een rivierdelta gebouwd, want het rivierwater uit de bergen stroomt via vele kanaaltjes onder de oude huizen door en dat geeft toch een bijzonder beeld.

De "altstadt" kenmerkt zich verder door vele fraaie oude gebouwen. We hebben wel foto's geschoten, maar jammer genoeg kunnen we ze nog niet plaatsen, want de internetsnelheid is zo traag, dat het downloaden van elke foto ca 30 minuten duurt. Dus die houden jullie nog tegoed.

Verder hebben we op één van de mooie pleintjes gezellig en heerlijk geluncht.

Morgen reizen we door naar een camping Seebauer in Tittmoning, een Duitse plaats iets ten noorden van Salzburg (Oostenrijk). We zullen daar 2 dagen verblijven en vervolgens naar Karinthië in Oostenrijk doorrrijden.

Zodra we weer wat te melden hebben, horen jullie van ons.

Groetjes van de Vinkies en nog een fijne avond toegewenst.

• 02 Mei 2013 - 20:32

Carel En Wilma:

Hoi Jan en Rita

Even een reaktie van ons, jullie hebben het weer prima naar de zin lezen we, geweldig om jullie verhalen te lezen en de foto‘s te bekijken, we genieten met jullie mee.
    Jan ik heb je een sms gestuurd, wil je daar op reageren mag ook via mail.
    Geniet lekker van jullie reis, groetjes uit een zonnig Spanbroek