Nieuw reisverslag - Reisverslag uit Pierrepont, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Nieuw reisverslag - Reisverslag uit Pierrepont, Frankrijk van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Nieuw reisverslag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

24 April 2008 | Frankrijk, Pierrepont

Hallo luitjes

Momenteel bevinden we ons op een landelijk gelegen minicamping in Pierrepont (gem. Creully) in Normandie. Omdat we tot op heden geen internetverbinding kunnen krijgen, maak ik dit verslag vanaf de PC van de campingeigenaresse.
Eerdere campings die wij bezochten lagen in Wissant, Veules-les-Roses.
Heel bijzonder was de onverwachte ontmoeting met Piet & Riet van Gils. Piet is een Interpolis-collega met wie ik jarenlang heb mogen samenwerken. Anke, ook dit kan geen toeval zijn hahahahaha.
De weersomstandigheden zijn veelal zonnig, met af en toe een buitje regen.
We vermaken ons bijzonder goed en het Franse landschap is prachtig.
Morgen reizen we door naar Digosville, in de buurt van Cherbourg. Tijdens de rit daarnaartoe volgen we de zgn D-day-route. Daar zijn op meerdere plaatsen bezienswaardigheden uit de 2e wereldoorlog.
Tot zover dit reisverslag en tot een volgende keer.

• 24 April 2008 - 14:53

Anke En Adrie:

Hallo Riet en Jan..

Hehe eindelijk, ik wilde al mailen of jullie in een afgelegen gebied terecht waren gekomen. Maar gelukkig alles is nog ok begrijp ik nu... gelukkig, ik wilde al een zoekactie op touw zetten hahaha...
    En nee Jan toeval bestaat niet.
    Geniet van jullie reis...
    Heel veel groeten en liefs uit het zonnige Zeeland.
    A & A

• 24 April 2008 - 15:52

Wilma:

Hallo Jan en Rita

Wat leuk weer wat van jullie te horen.

Tussen de regels door lees ik dat jullie erg genieten van jullie reis.

Geniet ervan en tot de volgende berichtgeving

Groetjes Wilma

• 24 April 2008 - 15:54

Wilma:

P.S Blijf het zonnetje meesturen he
    genieten we er hier ook van.

• 24 April 2008 - 16:04

Raymond:

Wat fijn dat je nog even internet hebt gevonden. Klinkt weer goed allemaal! Ben benieuwd naar de route van morgen... klinkt namelijk erg aantrekkelijk. Spreken elkaar snel weer. Groeten, Ray.

• 24 April 2008 - 16:14

Yvonne:

Hallo Jan en Rita

Fijn om weer even wat van jullie te horen
    ik merk wel dat jullie het naar jullie zin hebben
    Geniet er lekker van

Groetjes Jan en Yvonne

• 24 April 2008 - 17:24

Sandra:

Hoi pap en mam,
    Klinkt goed allemaal. Dank voor de sms. Zo kan ik jullie volgen op de plattegrond. Bente is weer beter en heeft weer alle energie!

Liefs San

• 24 April 2008 - 17:24

Sandra:

Hoi pap en mam,

Liefs San

• 24 April 2008 - 18:06

Mary:

Hallo Jan en Riet fijn om weer wat van jullie te horen.Ik zal barsten, jullie
    hebben ook overal vriendjes zitten.
    Geniet er maar lekker van knuffel van Mary

• 24 April 2008 - 18:38

Elly:

Hoi Jan en Riet
    Leuk weer iets van jullie te horen en te weten dat jullie genieten.....
    Hier bij ons gaat alles ook goed....redelijk mooi weer...maar toch morgen nog maar een keer naar de sauna..
    Nadat we jullie daar ontmoet hebben...zijn wij niet meer geweest!
    Hoop weer snel iets van jullie te horen en groetjes van
    Ton en Elly

• 25 April 2008 - 07:13

Netty:

Dag Jan en Riet

Leuk weer even wat te lezen van jullie reis. De invasie stranden zijn echt de moeite waard. Museum in ik dacht Arromanges is echt helemala super je kunt dan vanuit de cockpit van een vliegtuig beleven hoe de invasie is geweest inclusief geluid.
    Groeten wij werken wel door:)

• 25 April 2008 - 09:03

Henk & Liesbeth:

Om jaloers op te worden :) als ik dit allemaal lees!! En wij maar hard werken in het huis van Henry & Jer, hahahah nee hoor geintje het is jullie gegund. kussssss

• 28 April 2008 - 09:02

Piet & Riet V.Gils:

Wij zijn weer terug. De ontmoeting gaf een bijzonder tintje aan onze wakantie. Goede reis verder.