1e etappe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu 1e etappe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

1e etappe

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

17 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Yesssssssssss, we zijn afgelopen dinsdag van start gegaan. De eerste 150 kilometers zitten erop. Via de Deltawerken reden we naar de minicamping van Anke & Adrie van Tatenhove.
Op de prachtig onderhouden en ruime camping werden we zeer gastvrij ontvangen door Anke. Zij verraste ons zelfs met koffie.
Gisteren hebben we fietsend de directe omgeving op Walcheren verkend.
In Serooskerken hebben we nog gezocht naar oude munten. Maar jammer genoeg was Riet (Sherlock Holmes) haar metaaldetector vergeten mee te nemen.
Vervolgens zijn we via de landerijen naar het mooie stadje Veere gefietst. Opa Bol uit "Zeg eens A" had toch gelijk.

Aanstaande zaterdagmorgen staat de 2e etappe op het programma en wel naar Boulogne sur Mer. (ca 225 km)

Gedurende de eerste vakantiedagen kunnen we ons gelukkig prijzen met mooi en zonnig lenteweer. Anke heeft dus toch gelijk dat het weer in Zeeland veelal mooier en beter is dan in de rest van Nederland.

Tot de volgende rapportage.

Groetjes uit het wederom zonnige Walcheren
de "Vinkies".

• 17 April 2008 - 12:12

Netty:

Prima start met dit mooie weer
    heb je mosselen gegeten Jan?
    Nu buiten de kaders denken en eten :)

groeten

• 17 April 2008 - 12:41

Yvonne En Jan :

Hallo Jan en Rita

Toppie dat jullie zo mooi lenteweer hebben , want wij hebben het nu ook.
    Maar Jan jij ben toch zo slim , had jij
    Rita er toch aan kunnen herinneren aan
    die metaal detector hahaha
    Wij wensen jullie een goede reis verder

Groetjes Jan en Yvonne

• 17 April 2008 - 13:08

Cor Van Der Laak:

Nee, dat was niet ‘Zeg eens A’ maar de serie ‘Oppassen’. Ik ken alle series uit m’n hoofd, en wel hierom ja.

• 17 April 2008 - 13:12

Mosselman:

Gapinge? Je zou een nopje gaen doen.

• 17 April 2008 - 14:19

Henk & Liesbeth:

Leuk om te lezen hoe mijn maatjes het naar hun zin hebben!
    Ondanks dat deze reis jullie gegund is,zal ik onze kletspraatjes missen :( Maar we volgen jullie avondturen hoor.
    Dikke kusssss voor onderweg naar Boulogne sur mer

• 17 April 2008 - 15:12

Raymond & Patrick:

Leuk om te lezen over de eerste etappe (hoewel sms tussendoor ook al een hoop informatie oplevert... hahahaha). Jullie hebben inderdaad schitterend weer dus een mooiere start kan bijna niet! Het is inderdaad de serie 'Oppassen', maar dat maakt Veere er niet minder mooi om. ;-) Nog leuke foto's gemaakt van de camping die je hierbij kunt plaatsen? Veel plezier.

Groeten, Pat & Ray.

• 17 April 2008 - 16:50

Ton En Elly:

Hoi Jan en Riet

fijn dat het het eerste stuk van jullie reis al zo goed verlopen is....en dan lekker weer natuurlijk....
    Klopt helemaal dat het weer in Zeeland altijd zonniger is....mijn zus heeft altijd in Vlissingen gewoond dus....
    Alhoewel wij hebben ook lekker weer hoor...beetje fris maar als jullie zaterdag naar frankrijk vertrekken...wordt het hier ook beter ha ha!!!
    Groetjes van Elly en Ton

• 18 April 2008 - 07:27

Henk En Ada:

Goede berichten, houden zo en het weer wordt aleen maar beter.
    Riet, geen last van nachtmerries meer?
    Goeie reis verder.

• 18 April 2008 - 10:06

Mary:

hallo Jan en Riet
    Nou de kop is er af,fijn dat jullie het weer mee hebben, geniet maar lekker.
    Groetjes en een knuffel van mij.

• 18 April 2008 - 13:15

Tiny En Johan:

Een goed begin is het halve werk, dus dat beloofd wat voor het vervolg van jullie avontuur.xxx en tot mails.

• 19 April 2008 - 07:54

Leen:

Nog even 2 berichtjes uit de samenleving:
    * Gerrit heeft zijn wijn, hij zal aan jullie denken bij het nuttigen en
    * de fusie tussen JAC en SV '35 is een feit.

Goeie reis verder!

• 20 April 2008 - 18:08

Wilma:

hey kanjers, fijn dat jullie zo leuk zijn begonnen,,,,maak vooral veeeel plezier,,,,,
    xxx

• 22 April 2008 - 13:08

Corry & Teun:

Goede reis Jan & Riet. Ik ben een beetje jaloers op jullie..... We hebben een hele fijne vakantie in Portugal gehad.
    We hebben de hele Algarve van oost tot west bekeken, veel zon maar ook regen en zelfs een paar onweersbuien gehad.
    Groetjes.