De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

12 April 2008 | Nederland, Lisserbroek

Nog een paar dagen en het is eindelijk zover. Afgelopen donderdag hebben we de camper voor ca 90% ingeladen. Fijn dat we zulk mooi en zonnig weer erbij hadden. De resterende spullen en etenswaren laden we aanstaande dinsdagmorgen in. Ons plan is om uiterlijk 10:30 uur richting Zeeland te vertrekken .
De buitentemperatuur is dit weekend nog niet bepaald behaaglijk, maar we weten dat we de warmere maanden en landen tegemoet gaan.
Riet is er geestelijk druk mee bezig en dat laat zich blijken in een droom (óf nachtmerrie), waarin we met 3 bevriende echtparen op reis waren en terwijl we samen zaten te borrelen, werden onze camper en hun caravans gejat. Hahahahaha
Gelukkig komen onze dromen nooit uit, dus dat geeft de burger moed.

Tot de volgende berichtgeving, maar dat is afhankelijk waar we draadloze internetverbinding kunnen krijgen.

De Vinkies

• 12 April 2008 - 13:03

Rinus En Ans.:

beste jan en riet,
    heel veel plezier toegewenst en we houden jullie in de gaten.by the way jan, als reactie op die e-mail van jou,ga je nog kleren kopen met riet?
    houdoe

• 12 April 2008 - 14:28

Raymond & Patrick:

Ja, ja... nu gaat het er dan toch echt van komen. Resultaat: Rietje heeft nu al rare dromen. Kan nog wat gaan worden die komende drie maanden. ;-)

Qua weer misschien niet heel warm; zolang het maar droog is. En anders 'scheur' je gewoon heel snel door ri. het zuiden. Hopelijk hebben jullie regelmatig een interverbinding zodat we jullie kunnen blijven volgen. In ieder geval heel veel plezier gewenst en kom heelhuids terug!

Groeten,
    Patrick & Raymond.

P.s.: je kunt altijd nog onderweg een tentje kopen als de nachtmerries van Rietje heel erg worden. Dan kan ze daarin slapen. ;-)

• 12 April 2008 - 14:55

Mary:

Dit vind ik helemaal te gek dat jullie dit op zo'n manier doen,zo kan ik toch een beetje meereizen.Jan en Riet jullie gaan lekker het mooie weer te gemoet.Een hele fijne tijd samen,een goede reis.En een dikke knuffel

• 12 April 2008 - 20:57

Ton En Elly:

Jan en Riet,wij wensen jullie een hele fijne vakantie en een goede reis!
    Groetjes van ton en Elly

• 13 April 2008 - 08:53

Henk En Ada:

Beste Jan en Riet,
    Geweldig, een droom wordt werkelijkheid
    (een nachtmerrie niet) en nu het zo dichtbij komt lijkt het ons reuze spannend. Ga er samen lekker van genieten jullie hebben het verdient ,een voorspoedige reis en we blijven jullie volgen.
    hartelijke groeten,
    De Dekentjes

• 13 April 2008 - 17:47

Wilma :

hoi vinkies
    geniet van de reis en riet ik kan me de dromen wel voorstellen, het is niet niks wat jullie ondernemen maar rita geniet ervan komt allemaal goed, volgend jaar word voor ons ook een camper werkelijkheid dus ik gniet ook van de verslagen van jullie reis.
    ik wens jullie daarom ook een onvoorstelbare fijne reis toe.
    groetjes wilma camperaar in spe.
    moeten nog wel een jaartje werken hoor.

• 14 April 2008 - 08:30

Netty:

Inderdaad dromen zijn bedrog:) Heel veel plezier en natuurlijk een hele goede reis. Mocht er toch wat gebeuren ik ken ene verzekeraar met een hele goede reisverzekering, waar de afhandleing super geregeld is!!

• 14 April 2008 - 09:41

Yvonne:

Hallo Jan en Rita

Ja nu schiet het echt op ,wij wensen
    jullie een hele fijne vakantie
    en geniet er maar lekker van
    en heelhuids weer terug

Groetjes

Jan en Yvonne

• 14 April 2008 - 15:11

Coby & NIc:

Jan en Riet,
    Heel veel plezier en een goede reis.
    Niet meer borrelen en het maar bij warme chocolademelk houden.

• 14 April 2008 - 18:17

Wim En Ria:

riet en jan wij wensen jullie heel veel plezier en 'n goede reis. Ben benieuwt hoe het jullie bevalt. het is toch 'n hele onderneming.

de groetjes

• 15 April 2008 - 07:30

Wilma & Leen:

Vandaag is dus de grote dag, het uur U zogezegd. Wij wensen jullie een mooie, gezellige en lekker warme vakantie en als het ff kan zondder tegenspoed en ongemakken. We zien het wel. Groetjes!

• 26 Mei 2012 - 19:12

Paul En Thea:

Hey riet en Jan...de meeste dromen zijn bedrog...hahaha...wij zitten te eten met elkaar en wij dachten aan jullie en hoorden dat jullie weg zijn. Even verslag gelezen van jullie reis tot nu toe. Geniet ervan...alles goed? Mooi weer? Hier is het prachtig....dikke knuffels van Jannie Kees Thea en Paul....bon voyage...