10 Juni: van Lido di Jesolo naar Lago del Garda - Reisverslag uit Lazise, Italië van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu 10 Juni: van Lido di Jesolo naar Lago del Garda - Reisverslag uit Lazise, Italië van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

10 Juni: van Lido di Jesolo naar Lago del Garda

Door: de Vink-ies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

13 Juni 2013 | Italië, Lazise

Hallo allemaal

Na een aantal dagen van "radiostilte", hier weer eens een teken van leven van de Vink-ies.
Ons laatste reisverslag ging over ons bezoek aan Venetië.

Op 10 juni vertrokken we vanuit Lido di Jesolo naar Peschiera di Garda, een rit van 180 km's.
Aangekomen op Camping Bella Italia, kregen we van een lieftallige receptioniste te horen, dat de camping helemaal vol was. Hoezo crisis???

Als alternatief gaf zij ons het advies om 20 km's verder te rijden naar Camping Cizano, gelegen nabij het dorpje Cizano. Daar was het ook al redelijk vol, maar men had nog wel een plekje voor onze camper. Zie straks de foto.
Deze camping is schitterend gelegen aan het Gardameer. Gedurende de 3 dagen dat we hier verbleven, zijn we op de fiets de directe omgeving gaan verkennen en bezochten o.a. de pittoreske dorpjes Bardolino, Garda en Lazise. En de weersomstandighede waren zo zomers, dat we geregeld een terrasje opzochten voor een drankje óf lunch. Bekijken jullie straks de foto's maar.
Op advies van onze dochter Sandra, hebben we nog overwogen om gisteren met een boot naar Sirmioni te gaan. Echter vanwege de hitte en de vaartocht van ruim 1 uur, besloten we niet te gaan en de verkoeling van het campingzwembad op te zoeken. In dit zwembad is het dragen van een badmuts verplicht. Dus dan óók maar een foto van 2 "mutsen" plaatsen.

Tot zover ons verslag over de camping Cizano.

Groetjes van de Vink-ies

• 13 Juni 2013 - 18:20

Carel En Wilma:

Hoi Jan en Rita

Fantastische foto's en ook weer .
    mooi weer voor jullie, geniet ervan je moet er een heel jaar op teren.
    Wat mij wel opviel, hoe kom jij aan die mooie hoesjes voor je banden????????
    Wij hebben hier een buitje van een halve middag en avond, maar dat is voor het stof zullen we maar zeggen.

• 13 Juni 2013 - 18:24

Anja Van Der Geest:

Dat ziet er zomers uit, hier is het alweer herfst! Als ik jullie was zou ik daar nog even blijven! Veel plezier nog! Gr Gerard en Anja

• 13 Juni 2013 - 18:29

Netty:

Weer hele mooie foto's. De "mutsen"staan inderdaad prachtig, ik zou zeggen : HOUDEN!

• 13 Juni 2013 - 18:32

Riet & Jan Vink Vink:

Carel & Wilma, die mooie hoesjes voor de banden kreeg ik vorig jaar van 2 hele goede vrienden. ;-D))

• 13 Juni 2013 - 21:40

San:

Ik denk dat ik die 'mutsen-foto' bij de familieportretten in de kamer hang!

Jammer dat t te warm was voor Sirmione. Misschien een volgende keer.

Sanx