Voorbereidingen - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

05 April 2013 | Nederland, Lisserbroek

Het vertrek van onze volgende camperreis komt nu wel echt naderbij. Nog 11 nachtjes slapen en dan vertrekken wij op dinsdag 16 april.

Inmiddels heeft de camper afgelopen week z'n twee benodigde onderhoudsbeurten + APK ondergaan en is hij "technisch" gereed voor onze camperreis richting Kroatië. Gelukkig constateerde men geen gebreken en moesten alleen de propaan-gasslangen worden vervangen.

A.s. maandag halen we de camper naar huis en gaan we hem grondig schoonmaken en opruimen.
Riet heeft al de nodige bagage klaargelegd en kunnen we de niet aan bederf onderhevige spullen alvast inladen.

Vandaag is Jan met de camper nog even naar een E-bike-winkel in Warmond gereden om daar te bekijken of de nieuw aan te schaffen
E-bike voor Riet in de bergruimte/garage van de camper past en stevig is vast te zetten. En dat is gelukt.
Dus Riet wordt volgende week de trotse bezitster van een fiets met elektro-ondersteuning. Ze verheugt zich nu al op de momenten dat Jan hijgend en proestend achter haar de heuvels opfietst. Hahahaha

Die E-bike van Riet heeft voor Jan toch ook een voordeel, want tijdens de reis zal Riet dagelijkse met haar E-bike broodjes moeten gaan kopen/halen. Zoals Johan Cr....... al zei, elk nadeel heeft ook weer een voordeel.
De komende week hebben we het nog druk met de verdere voorbereidingen, zoals het kopen van "vignetten" voor landen als Oostenrijk. Slovenië en Kroatië, het regelen van de post etc etc.

En ............................. de weergoden hebben nog 11 dagen de tijd om te bewijzen, dat de weersomstandigheden ook veel behaaglijker kunnen zijn, dan de afgelopen winterse weken. Want de "Vinkies" hebben een hekel aan koude voeten in de camper.

Tot zover onze berichtgeving over onze voorbereidingen. Zodra we weer wat hebben te melden, zullen we dat in volgende reisverslagen aan jullie doorgeven.

Groetjes van de Vinkies

• 05 April 2013 - 22:22

Patrick:

Het komt nu inderdaad dichterbij. Heel veel plezier met de voorbereidingen.

• 06 April 2013 - 09:05

Lenie Vink:

Goede vakantie toegewenst met mooi weer, heel belangrijk!

• 06 April 2013 - 11:23

Jan De Vet:

Wij wensen jullie een heel fijne en avontuurlijke vakantie met veel warm weer en weinig koude voetjes!
    Hannie en Jan

• 06 April 2013 - 12:38

Winnie:

Heel veel plezier.

• 06 April 2013 - 14:51

Marry Witkam:

Jullie zijn er al weer vroeg bij.
    Wij zijn net 3 weken terug van 3 maanden Spanje.
    27 april vertrekken we voor een maand Bielefeld (jullie wel bekend)
    We wensen jullie een hele goede reis en veel plezier.
    Groetjes

• 07 April 2013 - 12:14

Mary:

Hoi Riet en Jan

Wat gaat de tijd hard ,al weer een jaar geleden
    Riet wat zal je genieten van je fiets ,je kan fluitend de berg op
    Ik heb ook een nieuwe gekocht de zelfde als Hans maar dan de nieuwe uitvoering
    een accu van 165 KM dat word fietsen door Nederland
    9 Juni gaan we naar Venetië

Groetjes van ons en een goede reis

• 07 April 2013 - 13:11

Bea En Theo Hoogervorst:

Dag riet en Jan ,
    Heel veel reis plezier,ik hoop dat jullie daar beter weer zullen hebben dan wij hier hebben gehad. En Riet zorg dat Jan je wel kan bijhouden met de Ebike.
    Groetjes Bea.

• 08 April 2013 - 12:15

Netty:

Veel plezier, leuk zeg die kant hebben jullie nog niet gehad. Ik weet zeker dat Kroatie zal bevallen. Mooi weer, lekkere wijntjes en heel veel te zien. Ik verheug me op jullie verhalen.

• 09 April 2013 - 20:19

Rita En Michel:

hoi jan en riet ik wens julie goede reis met veel zonneschijn, en tot gauw wer horens
    grt rita en michel xxxx

• 12 April 2013 - 22:49

Carel En Wilma:

hoi Jan en Rita

Wat een feest weer voor jullie, wij wensen jullie heel veel plezier op jullie komende camperreis.
    Maar Jan ik tik dit via Ella, want Carel en ik krijgen jou berichten niet door.
    Heel veel veilige kilometers gewenst, groetjes Carel en Wilma

P.S. Je hebt ons toch niet verwijderd??????????????

• 12 April 2013 - 23:00

Cor En Ella:

hier cor uit blokker, ik zit hier in spanbroek en moest jullie de groeten doen van Ella en van mij natuurlijk. Veel vacantie plezier en mooi weer toe gewenst.