Weer terug in ons eigen "kikkerlandje". - Reisverslag uit Breskens, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Weer terug in ons eigen "kikkerlandje". - Reisverslag uit Breskens, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Weer terug in ons eigen "kikkerlandje".

Door: Jan & Riet Vink alias "de Vinkies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

03 Juli 2008 | Nederland, Breskens

Ons laatste reisverslag kwam vanuit St Hilaire-St Florent. De Loire-streek is zeker een aanrader en wij zullen hier zeker nog eens terugkomen, maar dan meer in de buurt van Blois. Van anderen kregen we te horen, dat daar meer en betere fietsmogelijkheden zijn; in ieder geval beter uitgezette fietsroutes en minder heuvelachtig.
Vanuit St Hilaire - St Florent reisden we op 28 juni ca 450 km in noordwaartse richting naar Le Crotoy. Een leuke badplaats aan zee en ca 50 km ten zuiden van Boulogne. Tijdens ons 4-daags verblijf werden we "overgoten" door prachtig en zeer warm weer. In deze regio hebben we weer een paar mooie fietstochten kunnen maken. Zie ook de nieuw geplaatste foto's.
Gisteren besloten we verder te reizen naar ons vertrouwde kikkerlandje en staan we op een mooie camping even buiten Breskens. Ooit heeft Napoleon hier een fort laten bouwen en daarom heeft de camping de toepasselijke naam van "Napoleon Hoeve". We hebben besloten hier tot vrijdagochtend 11 juli te blijven en al wandelend of fietsend Zeeuws Vlaanderen te verkennen. Toch wel fijn, dat we ons weer in onze moerstaal kunnen uitleven hahahahaha.
Het einde van onze langdurige vakantie begint in zicht te komen. Wat hebben wij ontzettend genoten van alles wat we tot nu toe hebben gezien en de indrukken die we overal hebben opgedaan. In één woord "GEWELDIG" en een reis om nooit meer te vergeten.
Intussen genieten we nog even verder in het Zeeuwse. En als we geluk hebben dan kunnen we - voordat we huiswaarts rijden - nog een paar dagen in Gapinge (of omgeving) vertoeven. Uiteindelijk is dat de plaats waar onze reis begon.

Groetjes van "de Vinkies".

• 03 Juli 2008 - 14:24

Coby & Nic:

Welkom terug in Holland.
    Fijn dat de reis zo geweldig was. Al plaanen voor een volgende trip. Groet Nic & Coby

• 03 Juli 2008 - 14:44

Yvonne:

Welkom terug Jan en Riet zo nog ff genieten en dat doen jullie wel,ja wel makkelijk dat je weer in je eigen taal kan kletsen he
    wij wensen jullie nog een fijne tijd

Groetjes Jan en Yvonne