Voorbereidingen. - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Voorbereidingen. - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

25 Maart 2008 | Nederland, Lisserbroek

Momenteel zijn we druk bezig de benodigde voorbereidingen voor de reis te treffen.
Op 19 maart j.l. hebben we de camper van stal gehaald. En op 20 maart brachten we de camper naar de HYMER-dealer in Winkel (Kop van Noord-Holland), omdat er nog enkele "kinderziektes" verholpen moeten worden.
Op vrijdag 28 maart gaan we de camper weer ophalen.
Het enthousiasme van Riet is bijna niet meer te temperen. Ze heeft nu al de nodige boodschappen voor tijdens de reis in huis gehaald. Hahahahaha

Momenteel zijn we bezig de campings in kaart te brengen, die wij tijdens de reis willen aandoen. We kienen het zo uit, dat we per verplaatsing gemiddeld 350 km moeten rijden.
Afhankelijk van de weersomstandigheden en de omgeving, bepalen we per plaats hoelang we er blijven.

Onze eerste kampeerplaats staat gepland op de minicamping van de fam. Adrie & Anke van Tatenhove, in Gapinge (bij Veere).

Tot zover de eerste pennestreken over onze reis.

• 25 Maart 2008 - 13:12

Vinsent :

Beste Riet en Jan,

Heel veel succes met de voorbereidingen! De voorpret is vaak net zo leuk.

Groet,
    Vinsent

• 25 Maart 2008 - 14:04

Raymond:

Kijk, de voorbereiding wordt steeds completer. En dat de eerste boodschappen in huis zijn... laat het me nu helemaal niet verbazen. Hahahaha. Geniet in ieder geval van de voorpret!

• 25 Maart 2008 - 14:18

Wilma:

ennne hahhaa,,,jullie nemen mij niet mee?
    geintje
    xxx Wilma

• 25 Maart 2008 - 14:40

Wim:

Riet en Jan

De welverdiende reis waar jullie zo lang naar uit hebben gekeken komt steeds dichterbij. Ik wens jullie dan ook veel plezier en voorspoed tijdens de reis.

En vergeet vooral niet als oprechte Nederlanders een zak aardappellen in de camper te leggen.

Groeten Wim

• 25 Maart 2008 - 16:13

Netty:

Even heel kort leuk zeg dat jullie dit zo gaan bijhouden. Heb me aangemeldt zodat als de vinkies iets schrijven ik gelijk een pop up krijg. Dus doe je best en maak er wat van. het weer hier is nu wel zo dat iedere kilometer zuidelijker van hier het al lekker wordt. Ga maar weer eens in Tilburg kijken :)

Groet! we spreken elkaar nog!

• 26 Maart 2008 - 10:16

Henk & Liesbeth:

Wat heerlijk voor jullie!!! Na heel wat jaren hard gewerkt te hebben,nu eens mogen gaan genieten.Het is jullie gegund!!
    En kom op de terugreis maar eens een lekker Vughts bakkie drinken.
    Goede reis en heel veel plezier
    kussssssssss

• 27 Maart 2008 - 09:47

Coby & Nic:

Beste Riet & Jan,

Leuk, kunnen we je als een big brother volgen.

Veel plezier

Coby & Nic

• 28 Maart 2008 - 18:04

Anke:

Hallo Jan en Riet

Druk met de voorbereidingen, zelfs al inkopen gedaan, haha. Maar jullie zijn van harte welkom op onze camping. Ik hoop alleen dat het weer een beetje beter wordt. We zien jullie op 15 april enne Riet.... er zijn in Zeeland ook supermarkten hoor..... hihi

Groet Anke