Wat deden we zoal sinds ons laatste verslag? - Reisverslag uit Koudekerke, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Wat deden we zoal sinds ons laatste verslag? - Reisverslag uit Koudekerke, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Wat deden we zoal sinds ons laatste verslag?

Door: Jan Vink

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

04 Juni 2014 | Nederland, Koudekerke

Hallo luitjes

Ons laatste verslag dateert alweer van 27 mei, toen we op de minicamping van de familie Van Tatenhoven aankwamen.

Mede door de zomerse omstandigheden hebben we daar gezellige dagen beleefd.
We reden een aantal fietstochten, met Jara in de hondenfietskar, naar o.a. Veere, Vrouwenpolder, Domburg en Serooskerke. Éenmaal vloog de hondenfietskar uit de bocht, toen ik bij een heuveltje te snel de bocht nam en daar lag Jara (enigszins geschrokken) op haar zij. Maar verder liep het gelukkig goed af.
Verder werden we afgelopen zondag door Raymond & Patrick met een bezoek verrast. Raymond wilde tevens zijn nieuwe bolide (Nissan Quasqai) laten zien.
Na de lunch maakten we een wandeling met Amber, Luna & Jara een wandeling door het achterland van de camping.
Daar deed Jara haar eerste zwempoging. Amber & Luna zijn ervaren "zwemratten" en Jara probeerde hen te volgen, totdat Jara geen grond meer onder haar pootjes voelde en ging ze kopje onder. Dus ze is nog niet geslaagd voor aar A-diploma, maar dat komt nog wel.
Een nadeel was wel. dat ze zwart besmeurd uit het water kwam en stonk als een bunzing. Hahahaa

Ons verblijf op deze camping kreeg nog extra cachet door de aanwezigheid van de (klein)kinderen van de campinghouders, te weten André, Marion, Noah & Mees.
Met name Noah moet nog wennen aan het enthousiasme van Jara en nam regelmatig sluiproutes om Jara te ontlopen. Hahahaha

Na een hartelijk afscheid van Anke & Adrie van Tatenhove, zijn we afgelopen maandag verder getrokken naar minicamping De Vlaschaard in Koudekerke (ca 1,5 km's ten zuiden van Middelburg).

Daar werden we - met koffie - verwelkomd door onze kampeervrienden Kitty & Hans v.d. Broek.
Gisteren fietsten we gezamenlijk naar Middelburg om daar te winkelen. Omdat Kitty & Hans in positieve zin "zo gek zijn als een deur" hebben we veel gelachen en "ditjes & datjes" uitgewisseld. Al met al een hele leuke en gezellige hernieuwde ontmoeting.

We blijven hier tot a.s. vrijdag en reizen dan verder naar Camping Cassandria-Bad op Zeeuws-Vlaanderen. Als er niks tussenkomt, komen onze kinderen Sandra & Edward en kleinkinderen Bente & Hidde het Pinksterweekend bij ons vieren en daar kijken we uiteraard naaruit.

Tot zover onze berichtgeving.

• 05 Juni 2014 - 08:01

Ed En Marja: