Heerlijke fietstocht - Reisverslag uit Giersbergen, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Heerlijke fietstocht - Reisverslag uit Giersbergen, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Heerlijke fietstocht

Door: Jan Vink

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

14 Juni 2014 | Nederland, Giersbergen

Hallo mede-fietsers

Gisteren was het weer een zonnige dag en fietsten we een tocht van 25 km's - met Jara in de hondenfietskar achter mij - langs en door de Loonse- & Drunense Duinen. En met 40 kilootjes achter je aan, is het dan toch een pittige fietstocht.

Dan blijkt maar weer hoe mooi Nederland is en zeker onder deze weersomstandigheden.

Tijdens de rit doorkruisten we het oude Brabantse gehucht Giersbergen, waarvan ik straks een paar foto's ga plaatsen.

Halverwege de rit een verfrissing op de pleisterplaats "De Roestelberg" gedronken.
Met een voldaan gevoel na terugkomst een heerlijk koel biertje naar binnen gewerkt.

Gisteravond arriveerden Mariëlle & Martin & Fleur v.d. Velden (vrienden van Raymond & Patrick) met hun 2 bruine Labradors. Alle gelegenheid om Jara de vrijheid te geven. Dan kun je zien en merken dat Jara aan een soort van "ADHD" lijdt. Wat een energie heeft die "meid". Ppppffttt.

Volkomen uitgeteld, hebben we Jara de rest van de avond niet meer gehoord.

Tot zover onze korte verslaggeving.

Groetjes van de Vink-ies