Loonse- en Drunense Duinen - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Loonse- en Drunense Duinen - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Loonse- en Drunense Duinen

Door: Jan Vink

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

12 Juni 2014 | Nederland, Udenhout

Hallo luitjes

Na een voorspoedige rit - gedeeltelijk via België - zijn we gisteren aangekomen op Recreatiepark Duinhoeve nabij Udenhout en Loon op Zand.
De camping is vlaknaast de Loonse- en Drunense Duinen gelegen. Via de uitgang loop je zo de bossen en een losloopgebied voor honden in.

Onder zeer zonnige omstandigheden reden we vandaag een heerlijke fietstocht in de omgeving van Udenhout. Onderweg gingen we nog even langs bij vrienden van Sandra & Edward, die een fraaie landelijk gelegen boerderijwoning bezitten. In dezelfde straat is ook een melkveehouderij gevestigd, die zelf kaas maken. Zij wonnen vorig jaar landelijk de 1e prijs voor hun Leidse kaas. We konden het derhalve niet laten om een paar stukken kaas te kopen. Mmmmmm

Vanavond werd vanaf de camping een heteluchtballonvaart gestart.
12 personen in een klein rieten bakkie. Wel indrukwekkend om zowel de voorbereidingen als de start mee te maken. Zie straks ook de foto's en let goed op de fraaie reclame-uiting.

De weersvoorspelling voor de komende dagen is nog steeds zonnig. Dus gaan we morgen een rit door eerdergenoemde duinen fietsen.

We blijven op deze camping tot a.s. maandagmorgen en trekken dan verder naar Swalmen, gelegen tussen Roermond en de Duitse grens.

Tot zover onze berichtgeving.