Ons verblijf op Camping Cassandria-Bad - Reisverslag uit Cadzand-Bad, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Ons verblijf op Camping Cassandria-Bad - Reisverslag uit Cadzand-Bad, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Ons verblijf op Camping Cassandria-Bad

Door: Jan Vink

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

08 Juni 2014 | Nederland, Cadzand-Bad

Hallo mede-reizigers

Afgelopen vrijdagmiddag arriveerden we op camping Cassandria-Bad, nabij Cadzand-Bad op Zeeuws-Vlaanderen. Gelukkig hadden we vóóraf een plek gereserveerd vanwege het Pinksterweekend. En we kregen een prachtige en grote plek toegewezen. Dat kwam heel goed uit, omdat onze dochter Sandra met haar gezin het Pinksterweekend met ons wilde "vieren". En zij konden hun tentje voor 2 personen naast onze camper opzetten. Sandra sliep beurtelings met Bente of Hidden in het hefbed in onze camper.

Al met al werd het een ontzettend gezellig weekend en dat kwam mede (overdag) door het fraaie zomerweer. Alleen gisteravond en vannacht werden we getrakteerd op onweersbuien, maar het weer herstelde zich overdag weer.

Bente en Hidde konden zich op het campingterrein volop uitleven en daardoor kregen Sandra & Edward (enigszins) rust.
Sandra (als gezondheidsfreak) wilde ons steeds overtuigen van een gezonde voedingen, zoals een ontbijt met yoghurt, met zelfgemaakte cruesli en groene Granny Smith-appel. En voor het avondeten met een mix van "snij-biet", salades met verse paprika's en verse bascilicum.
Arme Edward en de kids. Hahahahaha.

Vanmiddag heb ik samen met Sandra een heerlijke fietstocht over de duinen en langs het strand gemaakt. Onderweg konden dochter en vader de verleiding niet weerstaan om een strandpaviljoen te bezoeken en een koel biertje (aangekleed met een portie bitterballen) te drinken.

Vanavond zijn ze na het avondeten weer huiswaarts gereden en na een voorspoedige terugreis waren ze rond 21:15 uur weer thuis.

Kids nogmaals bedankt voor jullie komst en de gezelligheid.

Wij blijven tot a.s. woensdag op deze camping en reizen vervolgens door naar de camping Duinhoeve, nabij Loon op Zand en Udenhout.