Op weg naar Gapinge (gem. Veere) - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu Op weg naar Gapinge (gem. Veere) - Reisverslag uit Renesse, Nederland van Riet & Jan Vink Vink - WaarBenJij.nu

Op weg naar Gapinge (gem. Veere)

Door: Vink-ies

Blijf op de hoogte en volg Riet & Jan Vink

27 Mei 2014 | Nederland, Renesse

Hallo familie & vriend(inn)en

Vanmorgen hebben we camping De Wijde Blick verlaten en zijn we verder getrokken naar de minicamping van de Fam. van Tatenhove, nabij het dorpje Gapinge (gem. Veere). Alvorens we naar de camping reden, zijn we in Vrouwenpolder eerst bij een warme bakker brood en sauzijsenbroodjes gaan kopen.

Aangekomen op de camping werden we - zoals gebruikelijk - allervriendelijkst ontvangen door de campingeigenaren Anke & Adrie. Onder het genot van een kop koffie (aangekleed met een sauzijsenbroodje) hebben we gezellig wat bijgepraat. Maar we krijgen nog 6 dagen om alles "weetjes" aan elkaar uit te wisselen.
Anke vertelde, dat deze week ook hun kleinkinderen Nooah & Mees een aantal dagen komen logeren. Voor Noah wordt het een hernieuwde kennismaking.

Inmiddels hebben we de camper weer keurig opgesteld. Jammer, dat het volop regent, maar dat kan onze pret niet drukken. Met voorgaande zonnige dagen hebben we - voor Nederlandse begrippen - al best behoorlijk gebofd.

De weersvoorspelling voor de komende dagen is gunstiger, dus we hopen weer de nodige kilomneters op de fiets af te leggen.
Maar daar later méér over.

Groetjes van de Vink-ies